Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vilken lyx! Köpa en målning på vernissage och få den hemlevererad av konstnären själv! 😁

Detta är en specialare, ett porträtt av min brorsdotter som jag ska lämna över till brorsan i utbyte mot årgångsviner :D

1ADB7620-75E1-460B-9417-E427FDE7980A.jpeg
 
Just precis nu säger den kloka vuxna delen av hjärnan: Att katterna kostat ungefär halva min lön den här månaden, hittills (bunkrat sand och mat, och den ena katten opererades i munnen i torsdags. Risk finns för fler veterinärbesök framöver.).

Men, jag VILL, och tror faktiskt att jag skulle använda den en hel del under den inte varma delen av året.. Ska fundera lite :angel:
Då förstår jag! Men håll utkik, de kommer ibland på rea! Vi köpte vår då ;).
 
Tog en lugn promenad med hundarna, gick till två olika rastgårdar så de fick gå runt och nosa så mycket de ville, väldigt lugnt och skönt. Nu har jag försökt få ordning på alla jäkla tomater hemma och ska äta lite lunch. Galet trött idag av någon anledning, så skönt att kunna ta det lugnt.
 
Min brorsdotter verkar onekligen taggad på min ankomst. Hon ska gå på stan med mig när jag kommer eftersom brorsan ska klippa sig. Brorsan ba ”så kan ni ju köpa en glass”. Barnet ”nä vi ska köpa Gucci”!

:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 672
Senast: manda
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: sicx
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 432
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp