Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag handlar det mesta (läs, allt) över nätet men behövde få tag i nya strumpbyxor innan helgen.. jag fick köpt allt jag skulle ha men, jösses, vad dränerande det är! Och det var inte ens mycket folk. Jag tror det är alla intryck och ALLA GREJER! Vad ska folk med allt till? Varför finns det ens så mycket saker?!
Exakt samma känsla och samma frågor ställde jag mig när jag följde med mamma på ett köpcentrum för ett tag sedan. Kul att vi är fler, jag känner mig som ett ufo som inte gillar affärer :bag: Det är tydligen något man "ska" gilla enligt sagda mamma, för det gör ju alla :meh:
 
Smaragdrgrönt verkar vara väldigt inne på bl.a. Mango i år, jag har köpt både en blus och en kappa i den färgen där den här hösten. Har nu kärat ner mig i följande två klänningar: https://shop.mango.com/gb/women/dresses-and-jumpsuits-short/flowy-chiffon-dress_37037726.html och https://shop.mango.com/gb/women/dresses-and-jumpsuits-short/velvet-crossed-dress_37059078.html

Framförallt den i sammet :love:

De är absolut fina och färgen ser precis rätt ut. Jag önskar dock gärna lite mer vidd i kjolen, för en festligare känsla :)
 
Har pratat med mamma och planerat kring katten. Ställningen står kvar just vid min port.
Är ledsen och frustrerad men det känns väldigt mycket bättre att ha en plan nu.

Försöker hitta glädje i små grejer, tet jag just köpte smakar äppelpaj. Väldigt trevligt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 828
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
352
· Visningar
22 114
Senast: Cavallo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 573
Senast: Marita73
·
Svar
1 483
· Visningar
79 592
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp