Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött på män, måste ringa in en anmälan imorgon för de runtomkring vågar inte (ej relaterat till mitt jobb eller min familj) och det har uttalats iaf två dödshot inom loppet av 5 dagar. Frågade om tidigare historik och den är ju galen. Så imorgon kl 08 slår jag en pling till en socialtjänst i en annan kommun.
Jösses. Hemskt när folk är för rädda för att anmäla.
Bra att du gör ❤️.
 
I dag var det jag, min skugga och månen.
Ville inte men nu är rundan gjord och kaffet intas.
A7B9FE85-5DE2-4F55-B469-9164A8315975.jpeg
 
Ännu en morgon med några skrivna ord :bow: ! Många undrar hur jag hinner skriva. Det brukar vara min förklaring, dvs att försöka skriva "en skvätt" här och där varje dag (eller i alla fall varannan). Då hinner man inte glömma handling, karaktärer och känsla mellan varven. Det sparar tid när man slipper börja skrivstunden med att läsa flera sidor bakåt för att hitta in i boken igen!
 
Så kände jag också efter senaste shoppingturen, totalt vidrigt. Var inne i varenda klädaffär i ett helt köpcentrum och det enda jag kom hem med var nya brandvarnare och öl till maken. :cautious:

Beställde sedan två mysiga stickade tröjor på nätet som kom igår, var supermjuka, snygga och passade perfekt och nu känner att jag att jag kanske håller mig till nätshopping framöver trots allt :banghead:

Brandvarnare och öl?! Förlåt att jag skrattar men det var lite roligt :laugh:

Hatar också att gå i affärer, nätshopping FTW :up:
 
Fy f-n vad jag älskar min nygamla naprapat :love: Han har dragit igång igen men hemma här i byn (han kommer också härifrån och har bott här hela tiden fast han haft mottagning i Falun och Borlänge). Jag är ju helt väck pga gårdagen med flytt och bilkörning och jag fick en tid hos honom idag kl 11 :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 210
Senast: Thaliaste
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
308
· Visningar
19 701
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 031
Senast: Marita73
·
Svar
1 171
· Visningar
63 776
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Kattsnack 10
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp