Störiga saker vi stör oss på, del 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig är det just inställningen att man är konstig som inte tjuter av glädje för ens kollega på en annan avdelning (hejar i korridoren max) har gift sig i helgen som är jobbig. Liksom, jag känner inte ens människan. Ett grattis kan jag absolut säga, men jag förstår inte riktigt behovet av att veta allt... Barn förstår jag heller inte riktigt grejen att visa upp på en arbetsplats.. En kollega är nästan lite tjurig på en annan för att hon inte kommit förbi med barnen O_o
Männen verkar inte alls ha samma krav på sig att visa intresse, som tjej ska man däremot vilja veta allt.
Mmmmm.
Dessutom förväntas man vara VÄLDIGT intresserad av bekantas barn. Jag var intresserad av mitt egna fantastiska underverk.

Men människor i mycket späd ålder har jag inget gemensamt med.
Precis som jag inte hyser något intresse för 47-åringar eller 26-årngar.

Personer är jag intresserad av. Oavsett ålder.
 
Hur en människa kan tro att de har rättigheter att diktera villkor gällande saker som är lagstadgat annorlunda.
Dessutom att vara så falsk att det låter lovande när man pratar IRL och sedan när man försöker få det på papper så dikteras det bara villkor som ska inskränka laglig rätt och ger oss inblandade enbart skyldigheter.
Jaja, det får gå den officiella vägen helt enkelt.
 
Skulle betala fakturan från när jag använde kreditkortet i finland. Men jag behöver ju säkerhetsdosan för att kunna lägga till nya bankgiron. Vill inte ställa mig upp å hämta den. Har ont i fötterna efter att ha åkt till återvinningen med allt från 2 hushåll som skulle ditt + skickat iväg min gamla säng till nytt boende.
 
Mina nya leggings(köpa i nyskick) efter att jag haft en MJUK jacka runt midjan över men troligtvis använt sidan av benet för att hålla upp dörren till soprummet :cry: Större yta än vad bilden visar. Ser ut som en skrubbsvamp har använts... Jackan hade jag över för att tyget är tunt och jag inte kände för att visa så mycket i affären av mina trosor men vad i helvete hände här:eek: de var redan tänkta som hemmaleggings men ett mysterium detta!
1000017286.jpg
 
Ok. Bra. Hade noll koll på mängden grädde till mängden ägg.
Tips för framtiden, googla "omelett grädde" så kommer det upp massor av recept. I en omelett kan du ha i massor av olika grejer. Till exempel skinka(eller vegetariska alternativ), olika grönsaker, till exempel paprika, lök, ost osv. Samt krydda med massor av olika kryddor. Det finns massor av olika varianter. En mycket lätt frukost/lunch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
115 286
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 977
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 081
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 223
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp