Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du bor väl här i stan? Tror de ska ha helgöppet för uthämtning av pass nu igen :up:
Åh! Så långt har jag inte kikat, har bara antagit att de har öppet hyfsade kontorstider. Rör mig aldrig i det området där polishuset ligger (inga av mina busslinjer passerar där heller) så det blir liksom aldrig riktigt av.. Det är ju inte långt bort från nått egentligen, men bara mentalt långt borta ^^
 
Åh! Så långt har jag inte kikat, har bara antagit att de har öppet hyfsade kontorstider. Rör mig aldrig i det området där polishuset ligger (inga av mina busslinjer passerar där heller) så det blir liksom aldrig riktigt av.. Det är ju inte långt bort från nått egentligen, men bara mentalt långt borta ^^
De har faktiskt andra öppettider just för uthämtning av pass (hämtade dotterns för några veckor sen så kollade då), de står på hemsidan och på instagram då och då :)
 
:love:
06BF30EF-39AD-42B0-ACA0-FC356D188ACC.jpeg
 
Det var så mysigt att somna med honkatten under täcket 🥰, nu är hon sen tidig morgon ute, hoppas hon inte blåser bort 😆. Gillar inte riktigt blåsteländet när det drar i så här och denna värme men om prognoserna kan hålla så det inte ska regna de närmaste dagarna så kanske blöt och halkig mark får torka till lite 🙌.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 304
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 995
Senast: Ajda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 188
Senast: Marita73
·
Svar
841
· Visningar
45 053
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp