Bukefalos 28 år!

Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjoho! Har klivit upp! Ska åka till min oerhört välartade bror och hälsa på. Mamma påpekade att jag såklart måste ha ngn form av presenter med till barnen. Det har man tydligen med sig när man åker till folk med småbarn? :confused:
Förklarade att jag redan packat med två flaskor årgångsvin och undrade om det kunde räcka. Men nej tydligen inte. Sååå HELP vad fan köper man till kids som är typ två år och som alltså inte är vin? Känner att jag har noll koll 😅😅😅
Alkoholfritt vin?
 
Tjoho! Har klivit upp! Ska åka till min oerhört välartade bror och hälsa på. Mamma påpekade att jag såklart måste ha ngn form av presenter med till barnen. Det har man tydligen med sig när man åker till folk med småbarn? :confused:
Förklarade att jag redan packat med två flaskor årgångsvin och undrade om det kunde räcka. Men nej tydligen inte. Sååå HELP vad fan köper man till kids som är typ två år och som alltså inte är vin? Känner att jag har noll koll 😅😅😅
Gå in i närmsta leksaksaffär och fråga!
 
Då gnags kopplet av... Tystnar hon när hon är kopplad är det fuffens på gång. Har redan 2 avgnagda koppel :rofl:

Dessutom är hon "fast" inne på mitt kontor som inte är så stort.
När jag tröttnar på hunden hemma, så tycker jag att det blir ändå skillnad mellan att vara instängd i ett rum med oss eller kopplad. Hon kan liksom inte knata runt otåligt och "jaga upp sig" typ.

Men avgnagda koppel hjälper ju inte förstås :rofl: Du får köpa en kedja :idea::sneaky:
 
När jag tröttnar på hunden hemma, så tycker jag att det blir ändå skillnad mellan att vara instängd i ett rum med oss eller kopplad. Hon kan liksom inte knata runt otåligt och "jaga upp sig" typ.

Men avgnagda koppel hjälper ju inte förstås :rofl: Du får köpa en kedja :idea::sneaky:

EN stor kedja på iten hund så hon inte kan röra sig! :idea::D *peppar,peppar* verkar hon ha gett upp nu. Hon har minerat hela kontoret med leksaker så jag vågar inte gå frpn stolen men hon har lagt sig i sin bädd och vilar :banana:

Nej min hund är inte alls ortskämd.. :angel::D
 
Ska jag köpa ngt måste det göra barnet smart och allmänbildat! Typ en bok, möjligen pussel. Ligger en bokhandel här bredvid, ska reka om de har barnböcker!
Det finns(fanns?) en second hand barn på Hantverkargatan i närheten av landstingshuset. Du borde kunna hitta lite av varje där annars för visst bor du på Kungsholmen?
 
Det finns(fanns?) en second hand barn på Hantverkargatan i närheten av landstingshuset. Du borde kunna hitta lite av varje där annars för visst bor du på Kungsholmen?

Nope bor inte på Kungsholmen! Smart tips annars!
Dock började det precis PISSREGNA så en promenad till Kungsholmstorg kändes inte svinkul 🤯😑
Kanske går in på Åhléns bara, de har väl avdelning för kids?
 
Ska jag köpa ngt måste det göra barnet smart och allmänbildat! Typ en bok, möjligen pussel. Ligger en bokhandel här bredvid, ska reka om de har barnböcker!
Denna då?

655C3186-50C2-4C56-A761-FA0CC7FDF0D8.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 212
Senast: Wille
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 932
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 404
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 929
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp