Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag har sökt en tillfällig tjänst som jag känner mig riktigt pepp på och har goda chanser på,

Och nu har jag fått den! Lite längre pendling men i gengäld inga jourpass alls, ökade möjligheter att jobba hemifrån, högre lön, mindre stress, bättre chanser att få djupnörda juridiska frågor med ännu högre kvalitetskrav. Och nog så viktigt, en jäkligt bra känsla av blivande kollegor och chefer.

Och förstås en liten men ack så skön egoboost att bli vald främst bland flera kompetenta och erfarna sökande. Måndagskvällsfirande med en härlig ridtur på pigg häst ute på gräsåkern, och nu lite växthusmys med tända ljus!
 
Och nu har jag fått den! Lite längre pendling men i gengäld inga jourpass alls, ökade möjligheter att jobba hemifrån, högre lön, mindre stress, bättre chanser att få djupnörda juridiska frågor med ännu högre kvalitetskrav. Och nog så viktigt, en jäkligt bra känsla av blivande kollegor och chefer.

Och förstås en liten men ack så skön egoboost att bli vald främst bland flera kompetenta och erfarna sökande. Måndagskvällsfirande med en härlig ridtur på pigg häst ute på gräsåkern, och nu lite växthusmys med tända ljus!

Stort grattis! :up::bump::bow::banana:
 
Ska man skratta eller gråta.

Enligt DN så tillkallades polis till en camping där fyra ryska turister betedde sig märkligt.

"Det första han såg var en kvinna som ”betedde sig som en zombie”. Hon ska enligt Reine Berglund ha skrikit och härjat runt med onaturliga rörelser i en bil på platsen. En annan kvinna kravlade runt på marken och såg ut att hallucinera. Båda två uppträdde mycket förvirrat och kunde inte uttrycka något mänskligt tal alls. "
...
"– De här var ju helt vanliga människor. De var i 50-årsåldern och de hade tillagat någon svamp som de hade satt i sig, "
...
"En av männen uttryckte sitt missnöje med besöket i Sverige med kommentaren ”No good visit to Sweden”. "
Deet blev ambulansfärd till sjukhus.
 
Ska man skratta eller gråta.

Enligt DN så tillkallades polis till en camping där fyra ryska turister betedde sig märkligt.

"Det första han såg var en kvinna som ”betedde sig som en zombie”. Hon ska enligt Reine Berglund ha skrikit och härjat runt med onaturliga rörelser i en bil på platsen. En annan kvinna kravlade runt på marken och såg ut att hallucinera. Båda två uppträdde mycket förvirrat och kunde inte uttrycka något mänskligt tal alls. "
...
"– De här var ju helt vanliga människor. De var i 50-årsåldern och de hade tillagat någon svamp som de hade satt i sig, "
...
"En av männen uttryckte sitt missnöje med besöket i Sverige med kommentaren ”No good visit to Sweden”. "
Deet blev ambulansfärd till sjukhus.

Läste nyss detta. Jag skrattade 😅😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 076
Senast: Wille
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 860
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 350
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 563
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp