Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har flyttat från loftet till soffan och har käkat frukost. Måste ta en promenad och hämta ett paket samt hämta min hög av skor jag har inlämnat hos skomakaren. Så just nu samlar jag kraft för en dusch...
Är även lätt oroad över kvällens styrelsemöte med BR föreningen där vi ska diskutera den där festen jag "bevakade". Hoppas att ingen har några synpunkter på min ehmmm "övervakning" :cautious:
 
Lycka till!!!!
Jag drämde in 800 000 över utgångspriset pga hade inga nerver för en seg budgivning :rofl:
:rofl:
Tack!! Känner att jag har lite fördel som inte direkt vill köpa billigt, renovera snabbt, och sälja dyrt. Var många på visningen som skulle göra ett klipp och nu är snart allt vinstutrymme borta 🤷
 
:rofl:
Tack!! Känner att jag har lite fördel som inte direkt vill köpa billigt, renovera snabbt, och sälja dyrt. Var många på visningen som skulle göra ett klipp och nu är snart allt vinstutrymme borta 🤷

Ja det sållar ju bort en viss typ av köpare, speciellt också nu när marknaden inte är lika stekhet längre. Är ju en chansning att köpa för att renovera och sälja.
 
Helklippt ena hästen på lunchrasten. Känns fel i augusti redan men han mår inte bra i den här högsommarvärmen då han redan fått rätt tjock päls... JAG håller ju på att avlida i värmen, stackars alla djuren i all päls då.

Hungrig är jag redan också :cautious: Åt lunch vid 11.45...
 
Jag har rantat runt i Tivedskogen. Stigmarkeringen var inte helt begriplig och jag vet inte hur jag gick, men jag hittade tillbaka i alla fall. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Åka hemåt kanske?
 
Jag har rantat runt i Tivedskogen. Stigmarkeringen var inte helt begriplig och jag vet inte hur jag gick, men jag hittade tillbaka i alla fall. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Åka hemåt kanske?
Vill du åka mer? Beroende på hur mycket du vill åka så googla på kulturväg, Skaraborg. Jag tyckte att det såg ut som om det fanns en del att titta på där och även vandra om du vill. :)
 
Vill du åka mer? Beroende på hur mycket du vill åka så googla på kulturväg, Skaraborg. Jag tyckte att det såg ut som om det fanns en del att titta på där och även vandra om du vill. :)
Vandring blev jag lite mätt på i förmiddags och jag har t.o.m. antydan till skoskav, trots väl ingådda skor. Och så känner jag mig lite tveksam till att åka söderut, när jag bor norrut och måste vara hemma i kväll. Jag hade en idé om att åka till Skara men la ner det när jag såg avståndet.
 
Så skönt ute i skuggan! :love::love::love:
Men jag hade bestämt mig för att hämta ett paket idag efter jobbet och det innebär en viss promenad i mina arbetskläder... :cautious:
 
Åh vilken snäll pizzeria :love: Jag gick in för att köpa pizzasallad och tog två stycken såna där plastburkar. Men när jag frågade vad det kostade så sa han Pass och viftade på ena handen :eek::love::bow: jag har aldrig varit där tidigare så de kände inte igen mig eller så men så fick jag dem gratis ändå!
Så snällt :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 634
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 260
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 564
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 217
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp