Vad gör vi? CCXXXI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns ett enkelt sätt att ta sig upp, man lämnar sin kropp och svävar upp en bit, tar kroppen i nackskinnet och reser upp den först och sen går man in i den igen.:up:
Fast en liten varning bara, strunta i att utforska det där ljuset som syns, då hinner man inte göra det man ska hinna innan man är "klar".:o

Var också tvungen att prova, älskar att jag fick sitta ett par sekunder på golvet och bara "eeeh... hur ställer man sig upp? Jag vet inte hur man gör?" :rofl:
Men gick ju bra.

Jobb och jobb... Ska snart flexa ut tänkte jag och läsa min bok i solen innan middag. Men nu är det moln :cautious:

Bytt ut solseglet mot en stor gigantisk silverduk i stället och det verkar onekligen fungera mycket bättre även om den inte är vattentät :up:

Postnord var här och lämnade ett paket, på väg härifrån brakade hon in i grannens traktor med en stor smäll och totalförstörde sitt baklyse på bilen, det ligger numera i en hög av bitar vid traktorn...hon stannade inte ens:meh: rivstartade och åkte därifrån :eek: min andra granne kom ut och undra vad som smällde, han hade hört smällen ända in i huset. Inte en repa på traktorn som är gammal som tur var men jag gissar att hon har en hel del att förklara för sin chef sen...:cautious:

Testade också (man blir ju nyfiken…). Det var ju plättlätt. :D

Japp, här med :)
För den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när... :D

Men gör ni så här, eller använder ni knäna som stöd?
  1. Start standing: Cross your legs loosely and stand upright.
  2. Sit down: Without using your hands, knees, arms, or the side of your legs, lower yourself to a cross-legged sitting position.
  3. Rise up: From there, stand back up the same way — ideally without support.

Senast ändrad:
För den här gamla tanten är det inte plättlätt, men jag klarade i alla fall det något så när... :D

2. Sit down: Without using your hands, knees, arms, or the side of your legs, lower yourself to a cross-legged sitting position.
Skräddare upp o knän ner annars hade min rumpa fått ta den smällen :o

Jag gjorde som det står. Korsade fötterna, ner till skräddare, sedan bara upp igen. Gjorde tre gånger på raken nu medans jag höll i telefonen. Verkligen inga problem alls. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka