Ja massor! Blir lycklig!Du gillar sushi massor va?aldrig Àtit det, inte tillrÀckligt vuxen Àn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja massor! Blir lycklig!Du gillar sushi massor va?aldrig Àtit det, inte tillrÀckligt vuxen Àn
![]()
Hörde pÄ radion idag att sushi smörgÄstÄrta och dÄligt sköljda grönsaker Àr topp tre nÀr det gÀller matförgiftningar.Du gillar sushi massor va?aldrig Àtit det, inte tillrÀckligt vuxen Àn
![]()
Inte sÄ konstigt tyvÀrr.Hörde pÄ radion idag att sushi smörgÄstÄrta och dÄligt sköljda grönsaker Àr topp tre nÀr det gÀller matförgiftningar.![]()
LÄter som nÀr jag fÄr mammas smörgÄstÄrta typJa massor! Blir lycklig!
Jo men det Àr ju jÀtteknepigt att lÀgga in sina egna viktmÄl som svar till nÀr nÄgon sÀger att denne syr shorts till sig sjÀlv... En positiv kommentar om vi nog fÄr mycket anvÀndning av shorts i sommar eller wow att sy sina shorts! Àr mer rimlig men att du inte mött ditt viktmÄl nÀr nÄgon har jobbat pÄ med att sy nya shorts gör att det hela blir negativt. Plus kan vara vÀldigt triggande dÄ vikt Àr komplicerat för mÄnga.Om att det nÀrmar sig shortstider!har typ glömt bort mina och jag gillar de jag har skarpt
.
Jo var verkligen inte min intention alls, blev bara pÄmind om att jag sÄ gÀrna vill kunna anvÀnda mina undangömda, Äh vad jag villJo men det Àr ju jÀtteknepigt att lÀgga in sina egna viktmÄl som svar till nÀr nÄgon sÀger att denne syr shorts till sig sjÀlv... En positiv kommentar om vi nog fÄr mycket anvÀndning av shorts i sommar eller wow att sy sina shorts! Àr mer rimlig men att du inte mött ditt viktmÄl nÀr nÄgon har jobbat pÄ med att sy nya shorts gör att det hela blir negativt. Plus kan vara vÀldigt triggande dÄ vikt Àr komplicerat för mÄnga.
Kjol med? Eller Àr du inte heller nÄgon kjol-typ?Bara en pÄminnelse - man kan ha shorts oavsett Är och i princip oavsett Ärstid!(japp, jag Àr en av "de dÀr".)
Jag föredrar mitt shortsanvÀndande inomhus under NorrlÀndsk VinterBara en pÄminnelse - man kan ha shorts oavsett Är och i princip oavsett Ärstid!(japp, jag Àr en av "de dÀr".)
Bara en pÄminnelse - man kan ha shorts oavsett Är och i princip oavsett Ärstid!(japp, jag Àr en av "de dÀr".)
Jag kaaaan ha klÀnning ibland, men föredrar mina yogashorts. Kjol kÀnns onödigt krÄngligt.Kjol med? Eller Àr du inte heller nÄgon kjol-typ?![]()
Jo förstÄs nÀr det Riktigt börjar bita, men ned mot typ minus sju om jag inte ska vara ute i timmar och sÄ lÀnge jag har varmt pÄ fötterna funkar det rÀtt bra. HÀr i Skotteland anvÀnder jag typ aldrig lÄngbyxor, man blir ju bara blöt!Jag föredrar mitt shortsanvÀndande inomhus under NorrlÀndsk Vinter![]()
Kallt Àr vÀldigt relativt.Kjol - ja, klÀnning - ja. BÄda med strumpbyxor eller annat vÀrmande under nÀr det Àr kallt ute. Shorts - hell no, dÄ fryser jag ju ihjÀl pÄ riktigt!![]()
NĂ„gon har alltsĂ„ kommit pĂ„ ett sĂ€tt att göra smörgĂ„stĂ„rta Ănnu vĂ€rre?!Hörde pĂ„ radion idag att sushi smörgĂ„stĂ„rta och dĂ„ligt sköljda grönsaker Ă€r topp tre nĂ€r det gĂ€ller matförgiftningar.![]()