Vad gör vi? Del CCXIII

Om att det nĂ€rmar sig shortstider! :) har typ glömt bort mina och jag gillar de jag har skarpt 😌.
Jo men det Àr ju jÀtteknepigt att lÀgga in sina egna viktmÄl som svar till nÀr nÄgon sÀger att denne syr shorts till sig sjÀlv... En positiv kommentar om vi nog fÄr mycket anvÀndning av shorts i sommar eller wow att sy sina shorts! Àr mer rimlig men att du inte mött ditt viktmÄl nÀr nÄgon har jobbat pÄ med att sy nya shorts gör att det hela blir negativt. Plus kan vara vÀldigt triggande dÄ vikt Àr komplicerat för mÄnga.

Burit in bord och stolar, lÄter turistsÀngen stÄ kvar ute pÄ altanen, vill nÄgon klÀttra över staketet och stjÀla den sÄ varsÄgod. :rage:

SlĂ€pade in grillen i ena syrĂ©nhĂ€cken, syns inte om man inte gĂ„r rakt pĂ„ den. Blommorna ska jag nog försöka ta med mig, har ingen lust att stĂ„ i regnet och grĂ€va ner dem. Borde börja packa allt i bilen nu sĂ„ Wilma kan lugna ner sig sĂ„ jag kan fĂ„nga henne. Hon har en otrolig kĂ€nsla för nĂ€r matte tĂ€nker stoppa henne i buren, den lilla Ă„len. đŸ˜Œ

Jo men det Àr ju jÀtteknepigt att lÀgga in sina egna viktmÄl som svar till nÀr nÄgon sÀger att denne syr shorts till sig sjÀlv... En positiv kommentar om vi nog fÄr mycket anvÀndning av shorts i sommar eller wow att sy sina shorts! Àr mer rimlig men att du inte mött ditt viktmÄl nÀr nÄgon har jobbat pÄ med att sy nya shorts gör att det hela blir negativt. Plus kan vara vÀldigt triggande dÄ vikt Àr komplicerat för mÄnga.
Jo var verkligen inte min intention alls, blev bara pĂ„mind om att jag sĂ„ gĂ€rna vill kunna anvĂ€nda mina undangömda, Ă„h vad jag vill đŸ«€đŸ€—.

Sen tycker jag det Ă€r hĂ€ftigt att du @sthu Ă€r fingerfĂ€rdig och kan sy egna, kan man/du ju verkligen sĂ€tta din egen prĂ€gel pĂ„ dina shorts/plagg đŸ€©

Hörde pĂ„ radion idag att sushi smörgĂ„stĂ„rta och dĂ„ligt sköljda grönsaker Ă€r topp tre nĂ€r det gĂ€ller matförgiftningar. 😄
NĂ„gon har alltsĂ„ kommit pĂ„ ett sĂ€tt att göra smörgĂ„stĂ„rta Ännu vĂ€rre?! :arghh: :D

Edit: Eller, det kanske skulle vara ett komma dÀr (jag Àr dessutom skadad av engelskan)? Jag lÀste sushismörgÄstÄrta, det lÀt grÀsligt!

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter HÄrt arbetande kisse Àr sur efter att ha blivit vÀckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 809
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det Àr sÄ svÄrt att kommunicera? Jag kan sitta lÀnge och försöka fundera pÄ hur jag ska uttrycka mig sÄ att...
Svar
15
· Visningar
603
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det Àr nÄgot som lÄter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 452
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt vÀder det var igÄr! Inte lika trevligt idag men uppehÄll Ànnu sÄ jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 977

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

• SĂ€ngproblem...
  • Att lĂ€mna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka