Jag är så fruktansvärt slut i kropp och själ att jag inte vet var jag ska ta vägen snart. Trodde helg skulle hjälpa, men nu är jag tillbaka till hur det kändes i fredags igen. Helt finito verkligen. Det är nog alla på jobbet nu så det är väl naturligt antar jag, men jisses alltså.
I dag fick jag ny dator och Cosmic fungerade, halleluja. Och mitt förstoringsprogram fungerade men det var demoversionen, inte halleluja, så tja, oväntat. Nej. Och AF har inte svarat på mitt mail jag skickade i fredags. Jag släppte bollen till en annan på jobbet så får jag se hur det ligger i morgon när jag är på plats. Både min gamla och mina nya dator står på plats, Nåja, ett steg närmare en lösning ändå.
Var hos tandläkaren och hämtade min bettskena. Jag vill inte ens ha en bettskena! Den sitter fast och är obehaglig. Men de ska ju sitta fast, det är väl hela poängen. Men jag fattar inte grejen, får jag krampanfall är den ju hård och du biter jag väl sönder de stackars tänder som är kvar att bita sönder för nu tar tänderna emot ju? Ja ja, jag får fråga när jag ska dit nästa gång om en månad. Hade fått några vita beläggningar på tungan också, vet inte vad det är, har inte märkt något.
I dag är jag tvär, känner jag, bara riktigt riktigt trött. Fick gå inom om två apotek för att till slut få ut två mediciner som tagit slut inför denna veckan.
Har även varit ute med hundarna direkt när jag kom hem så ska nu vila en stund tänkte jag...orkar inte vara vaken ens.