Nä, de rör dem inte. Tråkmånsar till katterStäll ner till katterna, dom brukar kunna lösa ampellilja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, de rör dem inte. Tråkmånsar till katterStäll ner till katterna, dom brukar kunna lösa ampellilja![]()
Mina hoppar upp på bokhyllor, skåp allg för att nå. Å I farten åker annat ner...Nä, de rör dem inte. Tråkmånsar till katter![]()
Kim har aldrig brytt sig om dem heller. Han äter endast och uteslutande kaktusar... plantorna som växer långsammast av alla ihela världen typ. Kul när de får nya skott...Nä, de rör dem inte. Tråkmånsar till katter![]()
Mina hoppar upp på bokhyllor, skåp allg för att nå. Å I farten åker annat ner...
När jag reste som mest i jobbet brukade jag ta med min Apple-TV (de säger att det är krångligare med Chromecast tydligen?) för att kunna streama de serier eller program jag följer hemma.Kvällar på hotellrum.
Tittar igenom alla kanaler på tv’n.
Men alla hotell har exakt samma kanaler.
Så man slösurfar lite på mobilen.
Och så slutar det med att jag ser någon halvkass film på mobilen.
Livet i Människobyn.
Har den här borsten till både mig och dottern. Den är riktigt bra och upplever att jag tappar mindre hår med denUndrar verkligen hur jag inte är flintskallig än!
min borste har så mycket hår varje dag så det räcker till ett par vantar!
Jag ser i duschen hur mycket jag tappar efter varje gång och ibland tittar jag mig i hårbotten och ser hur mycket jag saknar.Undrar verkligen hur jag inte är flintskallig än!
min borste har så mycket hår varje dag så det räcker till ett par vantar!
Asså alltid nått hål så ska jävlas och så är man duktigt öm efteråtTagit tag i det jag avskyr mest under vintern: brodda.
Sambo erbjöd sig göra. Men risk finns att han och häst stressar upp varann nu när häst är ojobbad.
Känner mig alltid som jag bestigit Mount Everest mentalt efter broddning.
Nu har vi lekt kurragömma med hundarna som fick frispel och rusade runt och letade efter en av oss i taget. Klar fördel med så många rum, garderober etc. Även om man gärna vill ha färre vid städning.
Svettig löperska:
Visa bifogad fil 177183