Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Katten Àr superdupekrÀnkt över att jag nyser.
Jag har bestÀmt mig för att inte Àta nÄgot i kvÀll, mÄr bara illa och magen Àr minst sagt upprorisk. Den fÄr vila över natten sÄ kanske den blir gladare i morgon. Har ingen aptit ÀndÄ.

Intensiv dag idag med en massa intryck, sÄ nu Àr jag trött i huvudet. Men bÄde mötet om arbetstrÀning och silversmidet gick bra.

Visa bifogad fil 177820

Dagens största huvudvÀrk var att fatta in stenen, allt gick fel innan det gick rÀtt. Men blev nöjd med berlocken pÄ bilden iaf.
Dagens nÀst största huvudvÀrk var att nÀr jag skulle gjuta silver ned i bönor i en plÄtburk fastnade silvret i plÄtburken. SÄ det var ett helsike att fÄ loss plÄten frÄn silvret. Men det gick bra till sist det med.
JĂ€ttehĂ€ftig den hĂ€r med! Och vad kul att du kĂ€nner att du börjar hitta din stil. Det Ă€r ju jĂ€ttestort! đŸ„ł

Jag har typ sovit hela dagen förutom tagit hand om djuren och eldat. SÄ skönt!
Tror ocksĂ„, Ă€ven om jag Ă€r lite förkyld, att kroppen börjar lĂ€ka. FĂ„r smĂ„ glimtar av mer energi och hjĂ€rnkapacitet ibland. Wihoo, det kommer! đŸ„ł
Även om jag just nu fastnat pĂ„ pallen i stallet för en mock-paus. 😅

JĂ€ttehĂ€ftig den hĂ€r med! Och vad kul att du kĂ€nner att du börjar hitta din stil. Det Ă€r ju jĂ€ttestort! đŸ„ł
Tack!
Ja, det kĂ€nns spĂ€nnande. Hade en tydlig estetik nĂ€r jag gjorde keramik, men silversmide Ă€r sĂ„ nytt för mig. Men börjar hitta grejer jag tycker Ă€r intressant att utforska nu. Ska bli spĂ€nnande att fortsĂ€tta framöver. 😊

Tack!
Ja, det kĂ€nns spĂ€nnande. Hade en tydlig estetik nĂ€r jag gjorde keramik, men silversmide Ă€r sĂ„ nytt för mig. Men börjar hitta grejer jag tycker Ă€r intressant att utforska nu. Ska bli spĂ€nnande att fortsĂ€tta framöver. 😊
Det verkar jÀtteroligt!
Jag har alltid bara haft guldsmycken iom tycker jag passar bĂ€st i det. Hade gĂ€rna lĂ€rt mig göra sĂ„na. Men gissar att det blir lite vĂ€l dyrt för att experimentera runt. 😅
Blir spÀnnande att se din utveckling!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och rĂ„d
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur