Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktig du Àr!
Tack snÀlla ni.Det mÀrks inte, det Àr otroligt fina grejer ju!
Ă h nej. Ăr det dags nuJag ska baka mandelmusslor i kvĂ€ll.
Ja, i fall det blir fel eller dom inte kommer ur formarna hela, sĂ„ lika bra o köra nu.Ă h nej. Ăr det dags nu![]()
Ja, i fall det blir fel eller dom inte kommer ur formarna hela, sÄ lika bra o köra nu.
Jag gjorde det men det Àr inga riktiga mandelmussel formar, gammal o sur vill att dom ska se ut som dom alltid gjort@dobbis jag trodde du köpte silikonformar förra Äret?
Trasiga, menar duJag gjorde det men det Àr inga riktiga mandelmussel formar, gammal o sur vill att dom ska se ut som dom alltid gjort![]()
JÀttehÀftig den hÀr med! Och vad kul att du kÀnner att du börjar hitta din stil. Det Àr ju jÀttestort!Intensiv dag idag med en massa intryck, sÄ nu Àr jag trött i huvudet. Men bÄde mötet om arbetstrÀning och silversmidet gick bra.
Visa bifogad fil 177820
Dagens största huvudvÀrk var att fatta in stenen, allt gick fel innan det gick rÀtt. Men blev nöjd med berlocken pÄ bilden iaf.
Dagens nÀst största huvudvÀrk var att nÀr jag skulle gjuta silver ned i bönor i en plÄtburk fastnade silvret i plÄtburken. SÄ det var ett helsike att fÄ loss plÄten frÄn silvret. Men det gick bra till sist det med.
Tack!JÀttehÀftig den hÀr med! Och vad kul att du kÀnner att du börjar hitta din stil. Det Àr ju jÀttestort!![]()
Det verkar jÀtteroligt!Tack!
Ja, det kÀnns spÀnnande. Hade en tydlig estetik nÀr jag gjorde keramik, men silversmide Àr sÄ nytt för mig. Men börjar hitta grejer jag tycker Àr intressant att utforska nu. Ska bli spÀnnande att fortsÀtta framöver.![]()
Ja, guld blir dyrt.Det verkar jÀtteroligt!
Jag har alltid bara haft guldsmycken iom tycker jag passar bÀst i det. Hade gÀrna lÀrt mig göra sÄna. Men gissar att det blir lite vÀl dyrt för att experimentera runt.
Blir spÀnnande att se din utveckling!
De kanske har en mild variant? Eller sÄ lÄter du gulligt ocksÄHaha, gullig vet jag vÀl inte om jag hÄller med om
Jag Àr frÄn södra delen av lÀnet, och hÀr lÄter vi som bonnlurkar allihop. Stefan och Krister Àr frÄn grannsocknen, just sayin'![]()
Fast om det Àr Riktig snö nÀr det Àr kallt ute blir man ju inte blöt!Ja, sÄ kan vi ha det! Och utan snö i hÄret trots att det snöar! Inte blir vi blöta heller!