Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter nybakt fröbröd, fick ett infall och kastade ihop det sent i gårkväll. Gott!

Idag står pepparkakshuspyssel på agendan, sonen är minst sagt exalterad. 😅

Måste ta mig iväg och posta en hel massa stora paket idag, vet inte ens om de går in i bilen allihop eller om jag får ta resten en annan dag. 🙈😅

Kravlat mig ur sängen, känner mig fortfarande som en urvriden disktrasa. Väntar nu på leverans och ber till gudarna att posten kan hjälpa till att bära upp paketet trots att det väger över 20 kg. Jag blir galen på bitiba. Hur många gånger jag än säger till dem att ni får inte packa mer än 20 kg i samma paket så gör dom det.

Ska försöka röja lite mer i kontoret.

Väntar fortfarande på mitt paket, det ska komma mellan 10-17. Ska ringa kundtjänst för att kolla att inget blivit fel. Hade hoppats att jag skulle kunna gå och hämta ut paket och lämna in ett också.

Kravlat mig ur sängen, känner mig fortfarande som en urvriden disktrasa. Väntar nu på leverans och ber till gudarna att posten kan hjälpa till att bära upp paketet trots att det väger över 20 kg. Jag blir galen på bitiba. Hur många gånger jag än säger till dem att ni får inte packa mer än 20 kg i samma paket så gör dom det.

Har ni leverans på lördagar?

Gör två beställningar? :idea:

Gör två beställningar? :idea:

Jo, fast då får jag inte rabatt och jag är snål ;) I värsta fall får jag tigga brevbäraren bära upp min kattsand. Resten kan jag sedan bära upp bit för bit. Är dock fortfarande helt utslagen så förhoppningsvis slipper jag det.

Jo, fast då får jag inte rabatt och jag är snål ;) I värsta fall får jag tigga brevbäraren bära upp min kattsand. Resten kan jag sedan bära upp bit för bit. Är dock fortfarande helt utslagen så förhoppningsvis slipper jag det.
Du kan inte beställa så du kommer upp i nivå trots att det blir två beställningar?

Du kan inte beställa så du kommer upp i nivå trots att det blir två beställningar?

Tyvärr inte, varje paket är en separat beställning. Så jag går miste om rabatten. Det har mycket sällan varit problem innan, men nu är klockan halv fyra så jag har nästan gett upp. De brukar aldrig komma så här sent. Så frustrerande att jag inte kan nå deras kundtjänst. Får ringa på måndag morgon.

Kaos. Somnade 10.30. Vaknade nu.
Ska pallra mig upp och ge junkie katten lite till mat, hon verkar fortfarande vara påverkad av det hon fick i går.

Måste nog duscha också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn