Alla tycker synd om mig för att jag inte kommer kunna äta julmat.
Men jag är ju inte så mycket för julmat så det gör mig inget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast ibland får man betala lite mer för att livet ska bli görbart. Är verkligen rabatten så stor att det lönar sig att ha ångest varje gång paketet ska komma?Jo, fast då får jag inte rabatt och jag är snålI värsta fall får jag tigga brevbäraren bära upp min kattsand. Resten kan jag sedan bära upp bit för bit. Är dock fortfarande helt utslagen så förhoppningsvis slipper jag det.
Fast ibland får man betala lite mer för att livet ska bli görbart. Är verkligen rabatten så stor att det lönar sig att ha ångest varje gång paketet ska komma?
Just nu kör postnord även lördag. Blev själv förvånad förra helgen när jag fick paket.Har ni leverans på lördagar?
Varför kommer du inte kunna äta julmat?Alla tycker synd om mig för att jag inte kommer kunna äta julmat.
Ska operera mig den 15 decemberVarför kommer du inte kunna äta julmat?
Hälsa dem att julmat går att äta vilken dag som helst om man vill det.Ska operera mig den 15 december
En bit av min tarm funkar inte så den ska bort
Ska äta flytande föda ett tag efter och långsamt gå över på riktig mat efter nån månad eller så
Ska operera mig den 15 december
En bit av min tarm funkar inte så den ska bort
Ska äta flytande föda ett tag efter och långsamt gå över på riktig mat efter nån månad eller så