Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, fast då får jag inte rabatt och jag är snål ;) I värsta fall får jag tigga brevbäraren bära upp min kattsand. Resten kan jag sedan bära upp bit för bit. Är dock fortfarande helt utslagen så förhoppningsvis slipper jag det.
Fast ibland får man betala lite mer för att livet ska bli görbart. Är verkligen rabatten så stor att det lönar sig att ha ångest varje gång paketet ska komma?

Fast ibland får man betala lite mer för att livet ska bli görbart. Är verkligen rabatten så stor att det lönar sig att ha ångest varje gång paketet ska komma?

Jag brukar inte hinna få ångest eftersom 1) jag kan ringa kundtjänst och 2) det alltid kommit innan jag får ångest. Nu ser jag att enligt bitiba är det fast i väntan på instruktioner om leverans. Så kommer det inte får jag ringa måndag morgon. Samt att jag just noterade att det är 10-18 så ännu har de drygt två timmar på sig.

Frostar av frysen - det har väl behövts lite för länge egentligen.. :cautious: Men det värsta är gjort, jag hjälpte till på traven lite (inga pekpinnar om det - jag vet att en inte ska men det är en rätt gammal frys, vi misstänker att den inte håller helt helt helt tätt längre och den hade verkligen isat igen nu. Och det går betydligt fortare såhär.).

Varit iväg och köpt hundmat, sen tog jag vägen förbi staden och gick en promenad med hunden :) Nu har jag hängt tvätt och startat en ny omgång. Funderar på om jag ska ta tag i att städa badrummet, såååå tråkigt men nödvändigt:cautious:

Denna helgen är det julmarknad i min lilla stad. Jag bor inte i centrum men märker av det ändå. Gatan utanför mitt är proppfull med bilar.
Herregud vad folk det måste vara som kommer hit för att trängas i duggregnet.
Skönt att jag inte känner minsta önskan att gå dit :D

Jahapp, kommer behöva ringa kundtjänst på måndag. Lite irriterande att jag suttit fast hela dagen. Har tvättid om en halvtimme, vet inte om jag orkar fast jag måste. Blir nog bara två tvättar och sedan bokar jag en ny så fort som möjligt för att få resten tvättat.

Tränat med kettlebellen, första träningspasset sedan jag gjorde illa ryggen. 🥳

Gjorde tabben att dricka en Nocco nu på eftermiddagen, så att somna ikväll kan komma att bli intressant. 😅

Ska operera mig den 15 december
En bit av min tarm funkar inte så den ska bort
Ska äta flytande föda ett tag efter och långsamt gå över på riktig mat efter nån månad eller så

Vad är det som gjort att den slutat fungera? Jag har ju Crohns och de tillstånd jag hört talas om när det gäller sådant här är akuta, dvs ingen planerad op.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Dejtingtråden 39