Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den fungerar lite men inte fullt ut
Jag är faktiskt inte så insatt som jag borde vara
Litar på läkarna
Jag är utredd för en massa saker vet jag iaf
Sen vill jag inte berätta om allt och det får man ta
Vissa saker är personliga och min ensak.
Att jag skriver att jag ska opereras är mest för att jag är nervös som satan
Jag har aldrig opererats förut och det är jobbigt
Det kommer att gå bra. Pappa min har varit in för diverse tarmbesvär och han är jättenervös varje gång, men nuförtiden är narkosen och allt runtomkring så Totalt annorlunda än det var när jag blev av med blindtarmen till exempel. Återhämtningen efter själva sövningen är snabb och de kommer att ta så bra hand om dig. <3

Var trött efter jobbet, somnade efter en stund och sov i 2 timmar. Jag misstänker att det blir svårt att sova inatt... Å andra sidan mår jag inte bra, rösten är helt borta, så det vore bra att åtminstone försöka sova. Med tanke på att en kollega är sjuk, jag nu hoppar in för henne och övriga kollegor är extremt nya på jobbet så passar det inte riktigt för mig att bli sjuk nu... (I know, det ska inte vara mitt problem och såklart löser cheferna det vid behov, men jag vill inte att det ska behövas.)

Sett Idol och såg att provsvaren kommit; lite förhöjda trombocyter och leukocyter så ny fick jag ju lätt stress för det med...Resten är bra, inget knas på sköldkörteln heller 😊. Får väl avvakta och se vad läkaren hojtar om...Kan ju va så många olika faktorer (bla stressen igår där....) och som varit istället för att börja med att tro det allra värsta...(lätt gjort för min del, dumt). Men har precis haft ont i ländryggen, kanske nått inflammatoriskt som speglar sig. Jaja nu har katten som varit ute på egen tass ikväll äntligen kommit in och älsklingen kommit hem så nu blir det att sooooova 😴.

• Gilla
Reactions: Sel
Sett Idol och såg att provsvaren kommit; lite förhöjda trombocyter och leukocyter så ny fick jag ju lätt stress för det med...Resten är bra, inget knas på sköldkörteln heller 😊. Får väl avvakta och se vad läkaren hojtar om...Kan ju va så många olika faktorer (bla stressen igår där....) och som varit istället för att börja med att tro det allra värsta...(lätt gjort för min del, dumt). Men har precis haft ont i ländryggen, kanske nått inflammatoriskt som speglar sig. Jaja nu har katten som varit ute på egen tass ikväll äntligen kommit in och älsklingen kommit hem så nu blir det att sooooova 😴.
Andas! T-cyter kan beror på järnbrist och L-cyter pga infektion o du har eller är väl förkyld nu?

Andas! T-cyter kan beror på järnbrist och L-cyter pga infektion o du har eller är väl förkyld nu?
Jag andas så lugnt nu så:). Har visst ett jäkla bra hb men visst järnet som så är ju inte undersökt. Har varit förkyld. Så det kan ju återspegla. Eller nån inflammation ? Jag haft i ländryggen. Stress kan med påverka samt att jag ofta dricker för dåligt med vatten kan ge högre trombocyter.

Trött, trött, trött.

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Borde greja lite med belysningen i växthuset, men det är svårt att hålla koll på barn samtidigt.

Tror att jag ska ta in en julgran idag :) !
Och bära upp lite mer saker till vinden, nu när förvaringsutrymmet är klart :) .

Jag borde kanske också se över min tenta (presentation :nailbiting: ) till imorgon eftermiddag, men jag förtränger det lite. Det känns som om jag inte riktigt har koll på hur lång tid den kommer att ta. Har googlat lite kring hur lång en 10-minuters-presentation bör vara, men sedan kommer jag väl att prata i ilfart... 🤪

Somnade vid tre inatt och vaknade vid sju. Så lär bli en trött dag.
Men i eftermiddag ska jag försöka ta tag i mig själv och fara in till stan och lyssna på när Magdalena Andersson pratar om sin nya bok.

Tänkte åka till badhuset med sonen, men hans badbyxor är för små :arghh:
Får inte tag i nya idag heller, alla affärer är stängda. Tveksamt om de har badkläder i lager just nu heller för den delen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39