Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kommer att gå bra. Pappa min har varit in för diverse tarmbesvär och han är jättenervös varje gång, men nuförtiden är narkosen och allt runtomkring så Totalt annorlunda än det var när jag blev av med blindtarmen till exempel. Återhämtningen efter själva sövningen är snabb och de kommer att ta så bra hand om dig.Den fungerar lite men inte fullt ut
Jag är faktiskt inte så insatt som jag borde vara
Litar på läkarna
Jag är utredd för en massa saker vet jag iaf
Sen vill jag inte berätta om allt och det får man ta
Vissa saker är personliga och min ensak.
Att jag skriver att jag ska opereras är mest för att jag är nervös som satan
Jag har aldrig opererats förut och det är jobbigt
Andas! T-cyter kan beror på järnbrist och L-cyter pga infektion o du har eller är väl förkyld nu?Sett Idol och såg att provsvaren kommit; lite förhöjda trombocyter och leukocyter så ny fick jag ju lätt stress för det med...Resten är bra, inget knas på sköldkörteln heller. Får väl avvakta och se vad läkaren hojtar om...Kan ju va så många olika faktorer (bla stressen igår där....) och som varit istället för att börja med att tro det allra värsta...(lätt gjort för min del, dumt). Men har precis haft ont i ländryggen, kanske nått inflammatoriskt som speglar sig. Jaja nu har katten som varit ute på egen tass ikväll äntligen kommit in och älsklingen kommit hem så nu blir det att sooooova
.
Jag andas så lugnt nu såAndas! T-cyter kan beror på järnbrist och L-cyter pga infektion o du har eller är väl förkyld nu?
Bara du hittar dem när de behövs...Köpt uppladdningsbara knappcellsbatterier så nu har jag både uppladdningsbara, aa, aaa och knappcellsbatterier. Kommer inte behöva köpa batterier öht
![]()
Varit hos mamma hela dagen, min fina extra-pappa avled i natt
Inte helt oväntat, men det är alltid oväntat när det väl händer![]()