Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När Fantomen rör sig står blixten stilla.Fått upp nästan hela stommen till växthuset och drabbats av en bugg i matrix, när jag kollade på klockan tänkte jag "jag monterar toppsträvorna innan jag fikar", monterar både toppsträvor och sidsträvor, kollar igen på klockan och,,,,,,den har inte rört sig en minut trots att det borde gått 20 minuter minst, hur är detta möjligt, speciellt som jag hämtat strävor, flyttat stege och pillat och dragit fast femtielva småskruvar? Inte första gången det händer.![]()
Om du trivs med att spela matlåde-roulette så funkar ju din metod, men annars har jag väl sisådär 100 ggr föreslagit frystejp (eller helt vanlig maskeringstejp funkar också) för att märka upp dina mystiska påsarHar tagit fram en mysko påse från frysen som ska bli matlåda imorgon. Har ingen aning om vad det är. Funderar på att göra ratatouille och stoppa ner i matlådan i några dagar.
Huvudsaken är att man inte kör kylskåps-roulette med det man glömt bort och återfunnit och trott att "det duger säkert till en gryta", då kan det bli "storvinst" fast på ett helt annat plan.Om du trivs med att spela matlåde-roulette så funkar ju din metod, men annars har jag väl sisådär 100 ggr föreslagit frystejp (eller helt vanlig maskeringstejp funkar också) för att märka upp dina mystiska påsar!
Mums med fruktsallad! Evigheter sedan jag åt! Det är ju jättegott!Jag tog tag i min surdeg dammsugningen idag
Det blåser satan ute så jag struntar i trädgården idag och långpromenad med vovven måste vänta tills skogsmaskinföraren är klar för idag, han är här och tar rätt på alla vindfällen efter stormen Johannes - äntligen
Men nu är det rast och vila med kaffe och fruktsallad![]()
Ja det är det verkligen. Jag fick en idé om det här i veckan och nu kan jag inte sluta äta det som fikaMums med fruktsallad! Evigheter sedan jag åt! Det är ju jättegott!
Jag brukade tidigare äta det med fil eller som lunch på jobbet + nötter och keso.Ja det är det verkligen. Jag fick en idé om det här i veckan och nu kan jag inte sluta äta det som fika
Jag kanske blir lika galen som @MJLee![]()
Det går lika bra med vaniljglassJag brukade tidigare äta det med fil eller som lunch på jobbet + nötter och keso.![]()
Det går så bra som det är också.Det går lika bra med vaniljglass![]()