Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Minus 5 grader här och, nej, det är verkligen inte okej...-2, inte ok!
Dagens runda är klar och jag försöker tina upp.
Ska fixa kaffe och macka strax.️
Lönen har trillat in.![]()
- 5...-2, inte ok!
Dagens runda är klar och jag försöker tina upp.
Ska fixa kaffe och macka strax.️
Lönen har trillat in.![]()
Och värre lär det bli, gissa varför jag håller på att bygga växthus, mat måste vi ju ha oavsett hur världen ser ut och ett timmerbilslass som ska bli ved väntar jag på ska dyka upp, jag kommer att ha ett rejält överlager men vaf. tids nog går det åt även om världen skulle återgå till det normala. Blir det brist på energi i någon form samt drivmedel lär varken skogsmaskiner eller transporter fungera längre och då dör skogsindustrin.Sluttampen på mötet känslorna går höga med tanke på alla oroligheterna i världen.
Madam blev ju 25 och lika busig och full-i-fan in i det sista, jag saknar hennes smygattacker och bus-bett och allt annat hon hittade på bara för att få mig att garva.Igår fyllde min gammeltant till häst 25 år. Firades med tårta. Första och sista gången hästen får tårta
Sluttampen på mötet känslorna går höga med tanke på alla oroligheterna i världen.
Vi i vår bransch kommer höja rejält men det är surt och oroligt.
ja ja det löser sg. Ingen bra dag idag. jag är på dåligt humör över lag. Livet känns inte roligt för tillfället.
Igår fyllde min gammeltant till häst 25 år. Firades med tårta. Första och sista gången hästen får tårta
Räknar ned till slutet av maj då det är den tidslinjen jag har och det känns tuffare och tuffare för var dag.
Ja ja bara måndagsblues. Allt löser sig till slut
Är de dåliga?![]()