Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hah! Vi har -19 grader nu på morgonen. Tretton grader inne så jag har för en gångs skull satt på elelement i kök och lilla rummet samt att jag eldar. Det gjorde ONT i näsan när jag var ute och släppte ut hästarna och kylan gick rakt igenom mina tjocka handskar...-22 ,funderar på om jag ska förflytta mig söder ut, där var det tydligen bara -9
Håller verkligen med!!! Vill ha vinter nu som det ska vara och det räcker med EN islossning till våren sen, inte tusen styck typ...På jobbet, utanför fönstret snöar det. Vill inte ha plusgrader i veckan. Kan det inte bara få vara vinter ett tag utan att det riskerar att bli isgata.
Jobbigt! Hoppas det blir bättre efter psykologbesöket!Haft en kämpig natt med en massa ångest, och det är fortfarande jobbigt.
Men ska till psykologen om några timmar iaf, så fokuserar på det och hoppas på att det hjälper lite.
Jaaaa en vinterdag, gnistrande kall med solsken är så vackertAlltså jag gnäller på snön och kylan och vintern, men stundvis är det faktiskt så vackert att hjärtat spricker.
Visa bifogad fil 179855
Normalt, nej men helt okej och den jycken och jag har haft mycket skoj, besten är smart, full-i-fan och väldigt lyhörd fast han kan verka helt rabiat men vi känner varann utan och innan, det är bara mig han har som "tuggleksak", ingen annan och han har aldrig ens gett mig ett blåmärke fast vi busat rejält. Han är skitgo.Fast det där är naturligtvis inte okej eller normalt. Egentligen inte ens om man känner hunden väl och Särskilt inte om det är en hund i arbete.