Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade ett avsnitt där de var in till Peebles för att besöka vår säckpipemakare Julian i alla fall!Hahah nej men vad lustigt!
Fast slösar man inte en massa energi om man kör på värmen utan att lufta elementen? Jag måste erkänna att jag inte är helt säker på hur det funkarJa jo, men då måste jag flytta en massa möbler för att lufta elementen och sedan eventuellt täta lister. Jag sover jättebra i 17 grader och det uppväger en del. Att ha varm filt runt bröstkorgen och nedåt och mjukisbyxor, varm tröja och varma tofflor fungerar bra.
Nu la jag en del av fleecefilten över katten vilket gör det ännu mysigare för henne.
Har du möbler som står och blockerar elementen?
Om du har kallt hos dig och behöver lufta elementen borde ju någon av dina grannar även ha problem?
Önskar att jag också kunde glömma sådant!Kom precis hem och inser att jag inte ätit något sedan igårkväll. Tror det får bli en macka innan jag ens börjar fundera på vad jag ska laga till middag, annars går jag nog till affärn och kommer hem med en massa skit.![]()
Det borde påverka cirkulationen i hela systemet om det är mycket luft i dina?Jag trodde det var individuellt för varje lägenhet?
Gör det? Man kan ju behöva lufta bara ett eller ett par element i lägenheten också medan de andra funkar fint.Det borde påverka cirkulationen i hela systemet om det är mycket luft i dina?
Jag trodde det var individuellt för varje lägenhet?
Ja egentligen ska man inte lufta själv när man bor i flerbostadshus då det kan påverka hela systemet så fort man börjar laborera på ett ställe. Någon sorts fastighetsskötare via BRFen borde kolla igenom det hela.Det borde påverka cirkulationen i hela systemet om det är mycket luft i dina?
Kan du inte gå till tandläkaren?Min jäkla tandvärk! Gahhh…
Gjorde ju det. Men hon tycker inte ”det borde göra så ont”. Så hon tycker jag skulle fixa bettskena och så väntar vi några veckor till…Kan du inte gå till tandläkaren?![]()