Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyckades hitta paketet genom mönstret på stenarna. :D Det var helt mosat men växterna ser fina ut. Mottagaren hade precis tänkt lägga upp det på FB, vilket var lite fånigt tycker jag eftersom mitt lägenhetsnummer står tydligt på paketet och det bara var typ femtio meter bort. Nåja!

Jag fick nyss något nostalgi-ryck och tänkte på när jag var tonåring och jag och kompisar gjorde såna med lövbiff och bea jämt. Fick något sug efter såna och googlade om det ens fanns kvar.
Nu har jag dubbel bekräftelse på att det finns. Måste prova om det var så gott. :laugh:
Åååh, ja! Fast jag tror vi brukade äta dem till kyckling!

Jobbveckan klar!
Nu har jag och sambon öppnat en flaska bubbel, men sitter fortfarande bänkade i kontoret.
Hans plan är att spela WoW hela kvällen, jag ska researcha och boka hotell :D
Inte så dum kväll!

Kanske jag spelar Mass Effect sen, om jag inte fastar på typ reddit/sardinia :angel:

Kände mig lite skakig och ont i armen så tog några panadol och gick och och la mig. Vaknade en dunkande huvudvärk och är fortfarande lite spaghetti. Men iaf gör inte armen särskilt ont längre. Vore tidernas ironi om jag fick en mycket mild hjärnskakning när jag hade en skyddande tjock mössa.

IMG_2202.webp

Jag fick avisering att min bok hade levererats idag. Med ett foto på den stora hundmatlådan från Zooplus... 🤪 :D Men boken hade också kommit tack och lov!
Var det ditt paket i alla fall? I så fall hur lång tid tog leveransen? Har väntat tio arbetsdagar på min leverans (12 dagar sedan det packades)

Måste ta mig i kragen och jaga upp supporten för min dator. Det bökiga är att man ska logga in på ett konto som tyvärr är knutet till en gammal jobbmail av någon anledning. Så det där blir ju något att lösa när ens hjärna är som en burk sylt typ och det finns tretusen andra saker man ska orka.
Det står att man ska uppdatera. Det går inte. Nu kan jag inte maila från min G-mail på datorn heller. Funkar fint i tel. Och Loopia-mail går att använda på datorn.. 🤯

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Helt knäckt
  • Svensk politik 9