Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick nyss något nostalgi-ryck och tänkte på när jag var tonåring och jag och kompisar gjorde såna med lövbiff och bea jämt. Fick något sug efter såna och googlade om det ens fanns kvar.
Nu har jag dubbel bekräftelse på att det finns. Måste prova om det var så gott.![]()
Åååh, ja! Fast jag tror vi brukade äta dem till kyckling!Jag fick nyss något nostalgi-ryck och tänkte på när jag var tonåring och jag och kompisar gjorde såna med lövbiff och bea jämt. Fick något sug efter såna och googlade om det ens fanns kvar.
Nu har jag dubbel bekräftelse på att det finns. Måste prova om det var så gott.![]()
En mössa skyddar inte mot hjärnskakning.Kände mig lite skakig och ont i armen så tog några panadol och gick och och la mig. Vaknade en dunkande huvudvärk och är fortfarande lite spaghetti. Men iaf gör inte armen särskilt ont längre. Vore tidernas ironi om jag fick en mycket mild hjärnskakning när jag hade en skyddande tjock mössa.
Dumt att köpa så stark semla?Herregud!!!!!!! Min mun brinner upp. Hela jag brinner upp!!
Aldrig mer!Dumt att köpa så stark semla?![]()
Var det du som hade tandvärk? Kanske botar sig nuNote to self: Står det mängder med carolina reaper-pulver är det starkt. Så in i helvetes elden.
Var det ditt paket i alla fall? I så fall hur lång tid tog leveransen? Har väntat tio arbetsdagar på min leverans (12 dagar sedan det packades)Jag fick avisering att min bok hade levererats idag. Med ett foto på den stora hundmatlådan från Zooplus...![]()
Men boken hade också kommit tack och lov!
Känner ingen värk längre. Allt är bedövatVar det du som hade tandvärk? Kanske botar sig nu![]()
Åh hu, så hemsk!
Vad var det i semlan?
Uuuuh! Och dessutom aktivt kol.
Åt du upp hela?! Jag hade nog dött av en tugga. Vi pratade om den där semlan nyss och undrade "Vem fasen köper en sån ens?" Nu vet vi!