Och allt annat i kroppen…
Jag bjöd stallägaren också ikväll![]()
Vad.. snällt av dig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och allt annat i kroppen…
Jag bjöd stallägaren också ikväll![]()
Men var den det minsta god också eller verkligen bara ett jippo? Jag är nyfiken!
Hon har inte tid att svara nu för stallägaren ringde för att kasta ut både henne o hästarnaMen var den det minsta god också eller verkligen bara ett jippo? Jag är nyfiken!
Så länge det är under nollan och du lägger frysvarorna tillsammans behöver du inte oroa dig.Funderar på att frosta av frysen men det ska bli ännu kallare i nästa vecka och jag vill ha det så kallt som möjligt. Vågar jag chansa på att det faktiskt ska bli -10 nästa vecka.
Nääääääj! Meeeeeer!Jag vill inte ha mer snö!
Det räcker, det kan sluta snöa nu.
Det är bara jobbigt när man bor i stan, de har inte ens plogat här under dagen.Nääääääj! Meeeeeer!️
![]()
Jag hade nog känt samma om det var jag som skottade och plogade här.Det är bara jobbigt när man bor i stan, de har inte ens plogat här under dagen.
Jag vill inte ha mer snö!
Det räcker, det kan sluta snöa nu.
...och blåst! Snälla sluta blåsa!Och jag vill inte ha mer regn. Hur kan det regna såhär mycket?!
Tipsar om Totally Swedish runt hörnet från ambassaden om du vill shoppa på dig lite extra svensk mat & snacks på väg hemNu har jag bokat nattåget! Det fanns bara fem stolar kvar även såhär långt i förväg (reser 3:e Maj) så jag kände att det var lika bra. Vore surt att missa.
Det var ändå inte så farligt. ~750 spänn för sittplats, jämfört med ett dagtåg på mellan 300:- och 500:- plus övernattning på ett hotell.
Låter strategiskt indeed.Tipsar om Totally Swedish runt hörnet från ambassaden om du vill shoppa på dig lite extra svensk mat & snacks på väg hem
(MYCKET strategisk placering av den butiken, för övrigt)