Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick 25 kr i "prisgaranti" på Ica Maxi för att priset var fel jämfört med priset på hyllan, kollar alltid kvittot och det blir lite som en gratislott. Sen att en del expediter blir lite sura att jag får 25 kr för ett prisfel som nu på 2 kr bryr jag mig inte om. Jag snarare hjälper dem och tidsmässigt är det ingen hög timlön utifrån tiden att rätta till men ganska kul faktiskt :)

Ica Maxi är stort och ägaren gör bra vinst så det "drabbar ingen fattig" precis.

Fick 25 kr i "prisgaranti" på Ica Maxi för att priset var fel jämfört med priset på hyllan, kollar alltid kvittot och det blir lite som en gratislott. Sen att en del expediter blir lite sura att jag får 25 kr för ett prisfel som nu på 2 kr bryr jag mig inte om. Jag snarare hjälper dem och tidsmässigt är det ingen hög timlön utifrån tiden att rätta till men ganska kul faktiskt :)

Ica Maxi är stort och ägaren gör bra vinst så det "drabbar ingen fattig" precis.
Nä gör de rätt från början är problemet löst. Självscannar jag kollar jag priset och säger till. Annars kommer jag inte ihåg priset.

Har städat av hemma och ätit chokladglass (som legat lite för länge i frysen = isig, så ville att den skulle gå åt, men smakade fortfarande gott! Nu är den slut :angel::up:). Håller på att avsluta i tvättstugan.

Har filat fötterna och nu färgar jag ögonbrynen.

Meh. Det blev mycket ljusare än jag är van vid (testade en annan färg än den jag brukar använda. Alltså annat märke) :meh: . Men men. Det ser bra ut, underton etc stämmer bra så det är väl inte hela världen, det är bara det att färgen nog kommer att behöva bättras på tidigare (såhär brukar mina bryn se ut när det gått nån vecka eller så efter färgning).

Hjärnan dippar totalt ikväll, vet inte alls vad som hände men det är massor av ångest och bara allmänt vemod typ..
Drog av ett träningspass för att försöka skaka fram lite endorfiner iaf, men det fungerade inte heller.. 😔
Ska ta en varm dusch sen och se om det hjälper. 😔

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn