Upptäckte nu ytterligare en detalj i den här sporten. Innan de ska åka utför stanbar de och drar bort en remsa under skidan. Antagligen för att de ska fäste uppför och glid nerför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får vi se den färdiga skapelsen sen? Please![]()
Underbar ridtur på lunchen! -10 och solen värmer litePigg, glad och duktig på det också!
Nu ska jag nog orka jobba klar den här dagen också. Blev en rotig förmiddag men hoppas kunna beta av lite vanligt jobb nu på eftermiddagen.
Det står inget i text men det ser ut som el-element och någon luftvärmepump på nedervåningen. Och en öppen spis. Men finns det ingen insats är ju den öppna spisen ingen ”värme att räkna med”.Vad är det för värmesystem nu?
Det är inte samma länk men skummade igenom texten och citerade det jag tyckte kunde vara av intresse. Magens påverkan på psyket är väldigt intressant, forskarna hittar "hjärnceller" på flera olika ställen i kroppen förutom magen. Även hjärtat har ett nervsystem, en "hjärna". Det jag kunde läsa så förutom epilepsi så påverkas bl a depressioner, altzheimers, MS och Parkinsson av magen på ett helt annat sätt än vad man tidigare trott.Du får ursäkta. Det fanns en anledning till att jag själv inte läste, och det var för att jag helt enkelt inte fixar att ta mig igenom engelskan osv. Lite för mycket för min hjärna just nu. Därför avskyr jag när man bara lägger en engelsk text som svar i ett inlägg och brukar hoppa över de inläggen.
Hade gärna kommit om jag var nere i huset.Peppar inför min stora vernissage ikväll, är lite nervös.
Har målat naglarna, sminkat mig massor och fixat håret fint, typ lika mycket som inför mitt bröllop. Herregud vad larvig jag är egentligen
Om nån är konstintresserad och befinner sig i Stockholm ikväll så är man välkommen![]()
Roligt med vernissage!Peppar inför min stora vernissage ikväll, är lite nervös.
Har målat naglarna, sminkat mig massor och fixat håret fint, typ lika mycket som inför mitt bröllop. Herregud vad larvig jag är egentligen
Om nån är konstintresserad och befinner sig i Stockholm ikväll så är man välkommen![]()
Åh vad spännande! Var är det?Peppar inför min stora vernissage ikväll, är lite nervös.
Tack så mycket!Det är inte samma länk men skummade igenom texten och citerade det jag tyckte kunde vara av intresse. Magens påverkan på psyket är väldigt intressant, forskarna hittar "hjärnceller" på flera olika ställen i kroppen förutom magen. Även hjärtat har ett nervsystem, en "hjärna". Det jag kunde läsa så förutom epilepsi så påverkas bl a depressioner, altzheimers, MS och Parkinsson av magen på ett helt annat sätt än vad man tidigare trott.
https://nyheter.ki.se/hjartat-har-en-egen-hjarna
Du får mäta från golvet eller mäta från taket (vilket som är närmast/enklast) och markera med liten penna. Är det inte betongvägg går det finfint att skruva för hand!Funderar om jag kanske skulle försöka mig på att sätta upp en tavelhylla eller två. Kanske. Jag har nämligen fortfarande inte tagit tag i det. Jag är inte bra på sådant, blir snett och sånt och misslyckat och har ingen skruvdragare och.... ja men en har jag ju satt upp helt utan skruvdragare så kanske.
Fixar lite citronte att trösta mig med under tiden tänker jag.
Var? Adress menar jag.Peppar inför min stora vernissage ikväll, är lite nervös.
Mäta och mäta... ögonmått är också mättDu får mäta från golvet eller mäta från taket (vilket som är närmast/enklast) och markera med liten penna. Är det inte betongvägg går det finfint att skruva för hand!
You can do it!![]()