Vad blev det?
Cairo i sandfärg/beige, Birgitta i puderrosa och Eden i ljusgult. Och så ett par underlakan i typ satin (hoppas på liknande känsla som Birgitta). Allt från Hemtex. Birgitta och Cairo hade jag och sambon, älskar dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det?
Cairo i sandfärg/beige, Birgitta i puderrosa och Eden i ljusgult. Och så ett par underlakan i typ satin (hoppas på liknande känsla som Birgitta). Allt från Hemtex. Birgitta och Cairo hade jag och sambon, älskar dem. Nya sängen är mörkgrön, inkl gaveln, så tror att det blir fint till!
Min ena kollega (mentor i min klass) är träslöjdslärare och jag fattar inte att hon inte blir ett vrak.Så jäkla slut. Torsdagar (och måndagar) är hemska arbetsdagar, sjukt utmanande klasser och så otroligt mycket vallande/parerande/avledning/ katastrofstoppande att det riktiga jobbet liksom knappt hinns med.![]()
Inget ovanligt. Genom åren sålde pappa saker som arvingarna slängt för 100 000-tals kronor![]()
Gott och mysigt! Njut!Ska strax fara in till stan och äta en födelsedagsmiddag på en etiopisk restaurang då mamma fyllde år igår. Ska bli gott!
Igenkänning. Min ena kollega (mentor i min klass) är träslöjdslärare och jag fattar inte att hon inte blir ett vrak.
Hon är den lugna och obrydda personen men även hon gruvar sig ibland.Igenkänning. ![]()
Du förtjänar bättre.Sitter i syrummet, arg som ett bi och gråter. Vi rök ihop ordentligt. Jag orkar inte. Funderar seriöst på att flytta.. Samtidigt vill jag inte vara utan min lilla familj. Men det här går ju inte. Det började egentligen efter hans lilla otrohetshistoria..