Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte vem av er som behöver se den här bilden, men här har ni en glad get 😁

IMG_20260302_101856_edit_273042721968231.webp

Sicken jäkla skitstart på måndag.

På väg till jobbet hade ett teamsmöte i bilen samtidigt där man i största delen bara siytter och lyssnar så inget man behöver följa på skärm. Precis innan det hade jag ringt tandläkaren och bokat akuttid.
Nästan på jobbet får jag ett sms har du glömt mig? Ja tydligen det var Hovis som stod i stallet och väntade. Som tur var så kunde mamma gå ut och ta in hästarna tills jag hann dit.

Fick lämna hovis och mamma tog över så jag kunde åka till tandläkaren och fixa skruven. 3000,- fattigare.

På jobbet nu och känner bara för att åka hem och dra täcket över huvudet.

Helt okej måndag hittills även fast det hade varit gött med helg fortsatt :p Tränat, jobbat, packat in paket, gått promenad och nu jobb igen. Efter jobbet blir det utvecklingssamtal med äldsta dottern, hämta upp veckohandlingen, laga mat och göra tårta. Ska ta några minuter för hand med lite bommar med två av hästarna innan jag kvällsfodrar också :)

Gått en promenad i solen och handlat. Mailat mäklarna som vi beslutade oss för att inte använda och fick dåligt samvete. Är det någon här på Buke som är mäklare? Pratat med Nordea och med fullmakt så kan jag trava iväg med alla fakturorna så betalar boet. Steg för steg så går det lite framåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund