Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiderna förändras. När den kom var den verkligen inte trist!Började kolla på filmen G som i gemenskap, men den var så trist så jag bytte kanal. Är inte det typ en kultfilm? Tycker den var … trist.
Jag skall fixa mat. Tvätta mina skor som hamnade i nått kladd när jag kastade skräp. Kanske mecka tvättmaskin med.Funderar på vad jag vill göra resten av em kväll.
Jag har tvättat två maskiner och kör nu en maskin på 90 grader. Lagt ut lite prylar på annons och tränat. Så vet inte vad mer jag vill göra idag.Jag skall fixa mat. Tvätta mina skor som hamnade i nått kladd när jag kastade skräp. Kanske mecka tvättmaskin med.
Det hade jag kunnat göra utan problem. Brukar ha mysbyxor lika ofta som jeans. Fördelen med arbetskläder.Åkte till jobbet i pyjamasbyxor. Glömde byta innan jag åkte hemifrån. Det var najs.
Glöm inte en skopa vaniljglass ocksåSka ta och göra en liten enkel fruktsallad med apelsin, äpple och banan. Frukt smakar alltid SÅ mycket godare när den är uppskuren och "hopgojsad"...Sedan kan man ringla över lite kola-/chokladsås så blir det ännu godare
!!
Jag har ju inga arbetskläder.Det hade jag kunnat göra utan problem. Brukar ha mysbyxor lika ofta som jeans. Fördelen med arbetskläder.
Funkar det inte att hälla 10 l vatten snabbt från hög höjd?Jag har gjort stopp i toaletten. Sånt har min man inte nerver för så jag funderar på hur jag ska lägga fram det...![]()
![]()
Så vackert skrivetSnörade på mig skorna.
Tog ett djupt andetag av luften som inte längre är så kall.
Regn istället för snö tar jag så gärna.
Ett steg efter ett annat.
Kilometer efter kilometer.
Så skönt för en själ som sliter.
En varm dusch.
Under filten i morgonrocken med kaffe i koppen.
Känns bra.
Tack för tipset, det ska jag prova!Funkar det inte att hälla 10 l vatten snabbt från hög höjd?
Det brukar lösa stoppet, fast om det är mycket papper kan man få vänta tills det lösts upp och prova igen.
TackSå vackert skrivet![]()