Kvällens fotbollsträning blev inställd. Tråkigt men istället har jag parkerat i en solstol på trädäcket.
Nu tror jag nog att jag är färdig med det och ska duscha.
Nu tror jag nog att jag är färdig med det och ska duscha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det inte ens blir glasspengar känns det som att det kan kvitta faktiskt.Ska få elstöd på 14 kronor, vad ska jag göra med denna förmögenhet?
Räcker inte ens till en glass ju.
Jag har inte ens fått något papper om vad det blirNär det inte ens blir glasspengar känns det som att det kan kvitta faktiskt.
Vi får tillbaka ca 1400, men hade hellre sett att det gjordes något åt nätavgifterna på lång sikt.
Kollade kontot och där hade det drällt in lite över 1400krJag har inte ens fått något papper om vad det blir
Jag fick "papper" på Kivra.Jag har inte ens fått något papper om vad det blir
Jag har inte kivra, men då pengarna kommit så bör det ligga ett brev i lådan vilken dag som helst, tror det är en må-on-fre post denna veckanJag fick "papper" på Kivra.
Jag vill ge dig en glass för mina pengar som jag fick (typ dubbelt så mycket som du fick). Om du tycker det är ok så pma ditt mobilnummer så kan jag swisha eller skicka glass-presentkort. Vill du inte så är det okej det också, inget tvång.Ska få elstöd på 14 kronor, vad ska jag göra med denna förmögenhet?
Gulligt av dig, men det behövs inte.Jag vill ge dig en glass för mina pengar som jag fick (typ dubbelt så mycket som du fick). Om du tycker det är ok så pma ditt mobilnummer så kan jag swisha eller skicka glass-presentkort. Vill du inte så är det okej det också, inget tvång.
Vad tar ikea eller biltema för glass?Ska få elstöd på 14 kronor, vad ska jag göra med denna förmögenhet?
Ingen aning faktiskt.Vad tar ikea eller biltema för glass?