Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kokar frukostgröten på vedspisen nu istället för gasolspisen, det behövs en liten brasa på morgnarna för att mota fukten den här årstiden.Hela 15 grader inne nu! Värmen jobbar på! Hade tänkt sova men sitter under en filt med varm vetekudde och dricker varmt te i stället. Men 17 grader räcker inne på natten, då sover man gott!
Vi har 3 grader nu på morgonen i södra Småland...Inte för att vara den men jag kom nyss hem från jobbet, vi har 7 grader ute!
7 ynka plusgrader i södra sverige den 11 juni!
Jag har 12 grader inne...
Alla kom ur den här katastrofen helskinnade. Eller, han som skulle tränga sig på bussen innan jag kom av fick kanske ett tillfälle att fundera över sitt beteende.Överlevde du?Och kanske mer, överlevde de andra?
Första tanken var oj är dobbis på semester..Fy tusan, mötte en isbjörn när jag var ute med hundarna, +6,2 mitt i sommaren!![]()
Samma här fast jag läste -6 grader och tänkte att jag missat något härFörsta tanken var oj är dobbis på semester..sen tog jag en klunk kaffe å läste igen.
![]()