Ja och många kalaspuffar och lite filÅhh nu blev jag så sugen på fil med kalaspuffar, måste nog inhandlas i veckan. Är som en efterrätt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och många kalaspuffar och lite filÅhh nu blev jag så sugen på fil med kalaspuffar, måste nog inhandlas i veckan. Är som en efterrätt![]()
Ja och många kalaspuffar och lite fil![]()
Exakt så!Håller med! Filen (eller ja, jag gillar inte fil..så yoghurt isf..som liten åt jag kalaspuffar med mjölk!) ska bara vara så att det inte blir helt torrt![]()
Alltså varför skulle man vara arg på just änder?! Mer oförargliga fåglar finns väl typ inte?Vi har ett andpar som bor på innergården och ofta är i bäcken eller dammen. Men en som bor på bottenplan med uteplats jagar ständigt bort dem och kastar saker mot dem. Jag har skrikit till från balkongen någon gång. Men min PTSD gör att jag inte vågar säga till och gå i konflikt. Tycker så synd om änderna.
Har även många måsar som flyger över här. Är fint att titta på. Uppskattar alla fåglar![]()
Det blir nog skämskudde igenJa verkligenBlir intressant att se vad Trump hittar på under prisutdelningen med...
Självklart!Det blir nog skämskudde igen![]()
Och jag hann hojta äntligen nyss...Men åååh förlängning!
Det varierar nog väldigt beroende på område, eller kanske hur man beter sig? Jag vet kollegor som alltid blev attackerade när de öppnade/stängde ett visst ställe - men det hände aldrig mig. Där jag bor nu verkar de väldigt tålmodiga, vi hade vår bil 3 meter från en unge, visade tydligt att vi försökte undvika ungen och föräldrarna höll bara koll. Inga anfall alls.Jag förstår absolut att det blir så.
Ibland tror jag att de går i försvar innan det behövs bara för att de är rädda för någon, för att de är så vana vid att människor beter sig illa och skrämmer dem. Och då går det ju över de som inte gör illa dem.
JAPPOch jag hann hojta äntligen nyss...
Jag.Vill.Inte.Ha.Straffar.
JAAAA!!JAAAAAAA!!!!!
Ååå, jag kanske får skriva upp kalaspuffar på min Sverigelista när jag kommer hem! Vilken nostalgi!Ja och många kalaspuffar och lite fil![]()