Vad gör vi? Del CX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 74 703
Status
Stängd för vidare inlägg.
F78DBB32-661E-44E2-ADF1-47204B9F7652.webp

Strax dags för kläder och sen åka. Först till jula och mcd (för den där frukosten vi aldrig fick för några veckor sen), sen vidare till stallet och utetur med A's kusin och moster :) Ponnysarna är på bete så A får låna Ambres idag :) han är världens goaste halvblodsponny som avgudar A så det går nog utmärkt! ❤
received_2522223194774558.webp

Hänger i sängen med barnet och har egentligen ingen lust att gå upp men om jag inte snart först kissar och sen dricker en balja te så kommer det bli en jobbig dag. På em ska barnet och jag på yogans sommaravslutning hemma hos tjejen som håller i yogan :) (Som tur är håller hon en mängd andra yogastunder under hela sommaren.)

@Aliisa Det är sån där "vuxenmat" :angel:
/har inte heller ätit risotto (vad jag kan minnas) :D
Jag har ätit ”risotto” i grundskolan. Ris med grönsaker i men ingen sås, trodde länge att det var risotto, tills jag för typ kanske 8-10 år sen var på en restaurang och beställde risotto. Fick in ris i sås :confused:
Kände mig något lurad som trott att risotto är ris med grönsaker.

Dottern äter quesadillas med färskost och soltorkade tomater till frukost. Strax dags att åka till stallet!
Efter stallet hoppas jag att jag kan lägga mig och sola lite :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 38 39 40
Svar
781
· Visningar
22 610
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 652
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok