Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar den nya hästkanalen (Horse and country) idag ägnas hela kvällen åt hästhoppning :love: (FEI world cup 2016/2017)
Slocknade på soffan när jag kom hem från skolan vid 13, åt lite mat, lade mig på soffan och vaknade 18.30 O_o Fortfarande astrött och med huvudvärk. Så onödigt

JAAAAAAAAAAAAAA!! Fick svar från försäkringen de trodde inte katalysatorn hade pajjat i samband med min lilla fadäs, så jag skickade in bilder och fick nu svar:
"Hej RedHyuuga. När jag tittar på dina bilder så är det ingen tvekan om vad som hänt, verkstan får återkomma till mej. Med vänlig hälsning Försäkringar"

WOOOOHOOOOO!!!! *dansar runt och skriker av glädje*

Hemkommen efter kvällsjobb; första passet efter förkylningen :). Har hunnit mellanlanda i soffan med sambon till Farmen och lite te och kvällsmacka :). Nu sova, jobb i morgon bitti igen :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 980
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 947
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka