Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på helt hemskt humör idag! Helst vill jag säga elaka saker åt typ alla :crazy: Så försöker hålla mig borta från folk.

Har otroligt mycket att göra och inte tagit mig till kontoret förens 14.30!

Har dock sovit uruselt hela veckan.

Jao, sorgligt har jag väl aldrig beskrivit det men det stämmer väl det med. Jag är faktiskt glad att jag lever idag, och att jag är på den plats jag är trots allt. Är bara ett år sedan jag flydde. Så go me. #starkareännågonsin
Jag är glad att du lever, du gjorde rätt att fly. (en taktisk reträtt). Finns ingen skam i att överleva någon som vill att man ska dö. Werkligen GO YOU!

Står och väntar på att Hovslagaren ska komma, hoppas han tycker det är varmt nog på stallplan :nailbiting: (har skärmat av med pressening och har två värmefläktar på!)

Sen blir det återbesök hos vet ned katten, hoppas allt ser ut som det ska!

Vaknade tidigt, somnade om. Tänkte äta frukost i lugn och ro sedan mata ponnyerna (de har alltid halm och gräs) men en brunt russ påkallade uppmärksamhet genom att vända upp och ner på thermobaren och börja banka på den. Efter att ha skruvat av kopplingen på kranen :grin:

Så det är tur att vi bor som vi gör så man kan gå ut med bara en kappa och ett par skor och muta russet med hö så man får skrubba och fylla thermobaren ifred...

Nu frukost.

Hoppas grannarna uppskattade min lilla sångstund i duschen:

Melodi: gissa :p

Duschartider hej hej duschartider
tvåla kroppen och schampo i hår
ååååh ååh åhh de e duschar tider
Nu blir doften inte så svår
osv osv osv....

Jag var ju snäll som inte tog min vackra stämma och sjöng: God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt så vad ska dem yttra sig om, ingenting va? :angel:

Skriver adresser på tack-korten från bröllopet. Känner mig rätt nyttig och pigg.

För övrigt insåg jag förut att vi i princip bara har äkta konst (oljemålningar, akvareller och ett litografi) eller fotografier (av mig/med mig) på väggarna. Känner mig ytterst nöjd över detta faktum och ryser så fort jag ser en ikea-tavla (ja, andra får gärna ha dem men jag vill inte :p)

Min filmaffisch från 1974 i mint condition får fan räknas som konst, även om mannen inte tycker det :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 605
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 220
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka