Vad gör vi? del XLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @Trott :bump:
Singer+Sewing+Machine+Cake+with+Sewing+Tools+on+Table.JPG

Kollar Masterchef. När det är klart tänkte jag mocka boxarna efter igår medan hundarna springer av sig lite.

Sedan blöta kraftfoder och sova en timme innan det är dags att ta in ponnyerna eftersom hovis sett fel på dag i kalendern igår och kommer idag istället :rofl:

Sitter och är lite förundrad över mig själv... Tidigare i livet har jag INTE klarat av oförutsedda händelser eller att något bryter av från schemat, då har jag blivit lite hysterisk och nervös.

Numera går jag igång på problemlösning. Naturligtvis är det skönast när det rullar på som det ska men jag känner mig oerhört nöjd när vi löst något (det är sällan lösningen fixas av enbart mig). Det är skithäftigt! :up:

Dvs container med rigg är på plats på ett hyggligt vettigt ställe nu :D

Just NU skulle jag vilja gå och sova en timme eller så, jag är så sjukt trött :crazy:
Men jag inväntar att bästa (och enda) bror ska dyka upp med sina barn :love: Då kan jag ju inte gärna sova... :cautious:

Sa jag just till chefen att jag behöver "evig semester"? Yes I just did :rofl:
Saknar även att alla rör sig skönt och långsamt och säger "ja maaan" mellan varje ord. Saknar till och med marijuana-dimman :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 59 60 61
Svar
1 218
· Visningar
44 693
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 204
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 578
Senast: MJLee
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka