Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul. Var det mycket folk? Vi ska dit om några dagar. Var där för 2 år sen, nu har alla ungarna lite mer nytta av det (förra gången var vår yngsta i minsta laget, men gick då in gratis å andra sidan).Vi har varit på Astrid Lindgrens värld i helgen! Så himla perfekt helg! Blivande 3 åringen var helt såltall barn gillar de men roligast var att hänga med honom, han satt som ett ljus varenda föreställning
Vad kul! Var gör man sånt?Fyraåringen och min make har varit på kanot-dressin-tält-dygn med en kompisfamilj från förskolan. Jag och lillasyster B har tagit det lugnt hemma, snart kommer de hem och vi får höra om äventyret!
De är vid Rönneådalen, LjungbyhedVad kul! Var gör man sånt?
Mitt kusinbarn sa ”Ajsomfan” varje gång han slog i sig i nått som tvååringMin mor var här på middag. Två åringen lekte med en sak som föll i bitar och damp i golvet. Hörde ett högt utrop av FAN! Bordet blev tyst och all började fnissa. Fick kommentaren att han inte bara kunde ordet utan även visste hur det skulle användas
Säg att det inte bara är vår familj....finns det nån som jobbar på förskola som kan berätta hur vanligt ovanligt det är.
Ja de var mycket folk men inte så de störde! Dock väldigt väldigt varmt! Men då höll de två små sig lugna iallafallVad kul. Var det mycket folk? Vi ska dit om några dagar. Var där för 2 år sen, nu har alla ungarna lite mer nytta av det (förra gången var vår yngsta i minsta laget, men gick då in gratis å andra sidan).
Inte två men snart-fyraåringen använder "jävla" lite då och dåMin mor var här på middag. Två åringen lekte med en sak som föll i bitar och damp i golvet. Hörde ett högt utrop av FAN! Bordet blev tyst och all började fnissa. Fick kommentaren att han inte bara kunde ordet utan även visste hur det skulle användas
Säg att det inte bara är vår familj....finns det nån som jobbar på förskola som kan berätta hur vanligt ovanligt det är.
Min 2,5 åring använder fan lite då och då också. (Tänker att det kanske inte är optimalt men att det finns så många andra fulare ord.)Min mor var här på middag. Två åringen lekte med en sak som föll i bitar och damp i golvet. Hörde ett högt utrop av FAN! Bordet blev tyst och all började fnissa. Fick kommentaren att han inte bara kunde ordet utan även visste hur det skulle användas
Min unge var runt två när hon la sig raklång på golvet och sa helvete! när det var nåt som inte gick som hon tänkte. Det försvann efter ett tag. I fyraårsåldern hade vi en period med ”fucki”, kom från ett stökigt äldre barn på förskolan. Förskolan jobbade hårt med det och det är nu helt bortglömt. Nu är hon sju och för tillfället svär hon inte.Min mor var här på middag. Två åringen lekte med en sak som föll i bitar och damp i golvet. Hörde ett högt utrop av FAN! Bordet blev tyst och all började fnissa. Fick kommentaren att han inte bara kunde ordet utan även visste hur det skulle användas
Handlingskraft och motivation - en alfakille!Vaknar kl 04!! Av att det slamrar och bankar ute i köket. Undrar i mitt stilla sinne vilken av tonåringarna som är uppe och varför de inte kan smygahör då 2 åringens röst, oboy! Ser att hans säng är tom. Han har dragit fram en stol han klättrat upp på, dragit av barnlåset på lådan och står i full färd och lyfter ut oboypaketet. Dörren till storebror står på vid gavel. Han har uppenbart varit där inne och härjat för hans nusse ligger vid storebrors säng. Vilken liten
Han är!
Vilken ålder börjar de sova mer stabilt?
![]()