Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skolfoto här med idag. I år tar de inga enskilda bilder, och mitt barn i fsk-klass är jätteledsen. Han har längtat efter att få sin tavla bredvid brorsans foto på väggenMina barn ska vara med på sin första skolfotografering idag och jag längtar så efter att få se resultatet! Särskilt eftersom jag själv inte lyckats få en bra bild på dem på kanske tre år.
Det låter ungefär som samma beteende min sambo har när jag försöker rensa ur huset emellanåt. Då är han där i släng-högen och smugglar ut saker till sin verkstadDet är tur att man vabbar ibland, hur skulle man annars hinna städa och rensa ut barnens rum samtidigt som de river fram allt igen och plockar tillbaks saker ur släng-högen![]()
![]()
Såna där milstolpar gillar man juSakta reclaimar vi köket.
Purémaskinen är borta sedan länge. Brezzan och flaskor sedan ett år. Och idag togs nästa steg.
Barnspärrarna är borta - leve barnspärrarna!
Jag minns när vi kunde ställa ner papperskorgarna på golvet igen efter att ha haft dem ståendes på olika bord och hyllor och högtalare i flera årSåna där milstolpar gillar man ju
Här var det tex stort att få ta bort trappgrindarna, skötbordet och sen pottan som allra sista grej![]()
Livets små glädjeämnenJag minns när vi kunde ställa ner papperskorgarna på golvet igen efter att ha haft dem ståendes på olika bord och hyllor och högtalare i flera år![]()
Åh, det är härligt! De där barnspärrarna var hemska, glömde dem hela tiden! Jag minns med lycka när vi blev av med Antilopstolarna från ikea och äntligen slapp snubbla på benen på dem vareviga dag.Sakta reclaimar vi köket.
Purémaskinen är borta sedan länge. Brezzan och flaskor sedan ett år. Och idag togs nästa steg.
Barnspärrarna är borta - leve barnspärrarna!