Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart jag stör mig, jag stör mig på det mesta och en del stör sig på mig men vad kan man begära när man är från Eskilstuna, uppväxt i Hagnestahill och tjurig. :cool:
Och det där var väl dagens mest onödiga inlägg. Vi är många som klagar/öser ur oss i tråden. Stör det så försvinn härifrån.

Och det där var väl dagens mest onödiga inlägg. Vi är många som klagar/öser ur oss i tråden. Stör det så försvinn härifrån.
Och du fattade som vanligt inte att jag bara häxade lite som vanligt? Ta inte allt så allvarligt, själv är jag inte ett dugg allvarlig. ;) :p

Och du fattade som vanligt inte att jag bara häxade lite som vanligt? Ta inte allt så allvarligt, själv är jag inte ett dugg allvarlig. ;) :p
Jag tar inte allt så allvarligt men välj dina tillfällen. Att göra så när folk mår dåligt är lågt.och vaddå inte fattade som vanligt? Du är ju bara ute efter bråk.

Vc meddelar att jag får ingen vård. Eftersom listningen inte gått igenom än pga av tekniskt fel.
Dom skickar hem mig igen.

Jag håller visst inte jämna steg med jobbet. Det kommer in mer mejl än jag hinner hantera :crazy:. Jag är lite trött på min sega skalle.

Nyklippt :nailbiting: Jag är nöjd men det kommer att ta ett tag för att vänja sig vid det betydligt kortare håret och kunna ha det utsläppt utan att riskera att jag ska strypa mig själv! :D Men jag satte upp det en stund nu, jag störde mig lite när det hängde och slängde vid öronen. :D Lite lugg också som jag måste vänja mig vid :D

Imorse möttes jag av en kisse när jag skulle hämta bilen hos föräldrarna. När jag kom tillbaka nu så är den kvar. Han heter Tyson och bor nåt kvarter bort och ligger nu i en stol på altanen och sover. Vad gör vi nu? För vår del får han gärna hänga i trädgården, det är en mysig katt, men jag tänker på ägaren. Ska vi ringa om han är kvar ikväll? Imorgon?

Imorse möttes jag av en kisse när jag skulle hämta bilen hos föräldrarna. När jag kom tillbaka nu så är den kvar. Han heter Tyson och bor nåt kvarter bort och ligger nu i en stol på altanen och sover. Vad gör vi nu? För vår del får han gärna hänga i trädgården, det är en mysig katt, men jag tänker på ägaren. Ska vi ringa om han är kvar ikväll? Imorgon?

Imorgon tänker jag. Han går säkert hemåt lite senare, han bor ju inte så långt bort :)

ujuj vad jag är trött. Dagen har gått i ett..
Mina måndagar har förvandlats till mötesdagar (och ett av de fasta mötena är på annan ort i kommunen) och idag fick ledning för sig att tidigarelägga en mötestid, vilket innebar att jag hade 30 min på mig att avsluta ett möte, åka 1,5 mil, fixa och äta lunch samt samla ihop mina prylar för nästa möte.

Jag hetsåt sushi i bilen på parkeringen :meh:

Då detta är fasta möten så är det såhär måndagarna ska se ut... Men jag gnällde lite och fick dispens att "komma när jag kommer" till det senare mötet. Det tackar jag för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 41 42 43
Svar
846
· Visningar
25 061
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 658
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 171
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 254