Grattis, vad roligt.Glad nyhet på jobbet, igen. Jag fick den placering som jag söktNu väntar jag bara med spänning på att det ska bli officiellt och att jag får veta vilka de två andra är
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, vad roligt.Glad nyhet på jobbet, igen. Jag fick den placering som jag söktNu väntar jag bara med spänning på att det ska bli officiellt och att jag får veta vilka de två andra är
![]()
Det var påhopp på henne som person som moderator raderade.
Ja, hon är verkligen saknad @tornblommaFy vad ledsen jag blir. Hon som sprider sa mycket farg och gladje ... Jag saknar henne verkligen.
Kan inte de som har kontakt med henne be henne komma tillbaka? Vi andra vill ha henne har och om folk hoppar pa henne personligen kan kanske en moderator gora nagot med dem istallet.
Förra årets höst var faktiskt mycket bättre!![]()
Du skulle ha läst här tidigareDå var det du som satt framför mej.Synd att jag inte visste det då hade jag sagt hej. Beundrade bara den glada legogubben kände att jag också ville ha en lika regn poncho
Teknik är bra grejer men ibland fungerar det inte riktigt som det ska... Det ska gå att följa bussarna i realtid för att se om de är sena/tidiga. I dag hävdade appen att sonens buss var 9 min tidig, men den kom en minut sent till hållplatsen...![]()
Jag har eldat med jämna mellanrum större delen av sommaren.Det är helt ok om du skickar lite värme häråt, mina odlingar är deprimerade pga kylan (plus att jag fryser något vansinnigt och har fått lov att elda i AUGUSTI!)![]()
Blåsigt och skapligt varmt. 17 grader.Blåsigt och kallt![]()
Blåsigt och skapligt varmt. 17 grader.
Men inte så lockande att gå ut nej.
Ja katter... suckNej, verkligen inte. Kisse har varit väldigt på senaste veckorna och har velat gå ut direkt på morgonen men inte nu längre...