Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varmare här också, 16 grader r jag åkte till jobbet. kändes kvavt. Nu blåser det för fullt ute. Jag är trött och seg, som vanligt :down:

Teknik är bra grejer men ibland fungerar det inte riktigt som det ska... Det ska gå att följa bussarna i realtid för att se om de är sena/tidiga. I dag hävdade appen att sonens buss var 9 min tidig, men den kom en minut sent till hållplatsen... :cautious::D

Jag har massa möten idag och känner mig superstressad. Dels för att fastighetsmäklaren ska komma ut... Jag vill bara hem och sova, dra täcket över huvudet och glömma allting. Ont i hela kroppen och tung i huvudet.
Men men bara att bita ihop.... har kundmöten straxs och måste vara på topp :crazy:

Nej, verkligen inte. Kisse har varit väldigt på senaste veckorna och har velat gå ut direkt på morgonen men inte nu längre...
Ja katter... suck
Mina herrar har varit frånvarande senaste tiden. För några dagar sedan kom de hem och påtalade rätt energiskt att de ville vara inne.

Nästa sensation var att Galenpannan häromdagen jamade och klängde sig upp i mitt knä och somnade där :eek: Han ligger aldrig i knäet. Mycket för att han kloar så intensivt och jag inte vill ha varande vätskande sår på låren. Men nu var det oundvikligt.

Inatt vaknade jag av hög puls och fattade ingenting. Sedan kände jag att det var något konstigt i knävecket. Hittar en fästing som precis satt sig. Fick bort den och svor långa ramsor över kattskrällena som drar in fästingar och lägger dem i min säng.

Jag har en kluven relation till mina katter......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
30 879
Senast: Luzzan
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 986
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 177
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 501