Vad gör vi nu då? Del LXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glor på Harvey och ser att det är rätt mycket regn ...

Harvey har dumpat 11/2 meter vatten over Huston (och en hel massa over Beaumont andra stader i Texas och Louisiana ocksa. Jag tror det var 26 doda konfirmerade sist jag checkade ... men manniskorna ar ganska fantastiska mitt i katastrofen.

Det har var en hjord med runt 600 djur som var fast mellan havet som steg och regn och flod vatten.
De forde hjorden i drygt 12 mil till en bangard dar de kunde stanga in dem alla.

areal%20cattle_zpsuqhwzegi.jpg

cattle1_zpsif7beykl.jpg

Jag gissar att nagon holl pa att bli utan fornoderheter men att bilen inte gick :p

walmart%20texas_zpszyv5osrg.jpg

Blir fundersam på min syster. Hon blev skitsur när jag sa att det känns tryggare att köra en stor Volvo än en Smart för att Volvon klarar en smäll bättre. Hon blev riktigt jävla otrevlig och jag fattar ingenting.

Nehej om jag skulle få tummen ur och laga ett eksemtäcke. Så tråkigt! Men det måste ju göras... Suck. Nåja, vad är en bal på slottet?

Hemma och andas lite efter en riktig kämparinsats med att få A till skolan i regnet. Det är inte lätt för henne med allt nytt i skolan samtidigt som hon växer mycket mentalt. :heart

Blir fundersam på min syster. Hon blev skitsur när jag sa att det känns tryggare att köra en stor Volvo än en Smart för att Volvon klarar en smäll bättre. Hon blev riktigt jävla otrevlig och jag fattar ingenting.
Du kör Volvo och hon kör smart? Hon tog det som ett personligt påhopp i stället för en sanning?

Dåligt av vet ang Aramis föresten :down: klokt av dig att boka tid på klinik. Då får du alla undersökningar som behövs och svart på vitt. Håller tummarna för er :heart

Du kör Volvo och hon kör smart? Hon tog det som ett personligt påhopp i stället för en sanning?

Dåligt av vet ang Aramis föresten :down: klokt av dig att boka tid på klinik. Då får du alla undersökningar som behövs och svart på vitt. Håller tummarna för er :heart

Nejdå, hon kör en peaugeot så jag vet inte varför hon blev så hysterisk.

Tack :heart

Intar kaffe och försöker planera dagen.
Jösses vad det har regnat i natt :eek: vaknade av att det slog på rutorna som ligger under grannens balkong till och med :eek: det ska tydligen fortsätta över dagen. Bra för betet :up:

Unghästen växer verkligen i mina ögon :love: så otroligt duktig hon är! Dessvärre har hon fått en ilsken mugg som kanske är pga av den där jäkla johannesörten så vet tyckte att jag skulle rensa hagen, tur jag har andra hagar och behöver nåt att göra när jag är sjukskriven :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 73 74 75
Svar
1 498
· Visningar
51 727
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 069
Tjatter Jag och sambon åker ner till västsverige i månadsskiftet maj/juni. Vi kommer bo och utgå från Ullared till en början och spendera två... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 188
Senast: Blyger
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
69 606