Vad i hela friden gör vi del XXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad jag ska ägna mig åt denna dag. Herrn är iväg på dagstur och jag har inget inbokat förrän kl 17.
En cykeltur bort till Hööks? Sola på gräsmattan? Läsa bok? Åka till gymmet? Det finns för många valmöjligheter :cautious:.
Ska nog börja med att redigera lite bilder från onsdagens djurparksbesök i alla fall
 
Hästarna står inne för lite vila och extramat, jag vill låta dem vara utan grimmor några timmar om dagen plus att de får vila från alla insekter en stund. Nu blir det en dusch och sen bär det av till jobbet, pass två av tio i rad.
 
Funderar på vad jag ska äta till lunch. Åt en dubbeltoast med ost, skinka och tomat imorse samt drack en ProPud milkshake så jag är inte jättehungrig. Kanske ska jag bara köpa en Oreo-milkshake på BK? :d
 
Två timmar kvar på ett evighetslångt jobbpass. Ska in till stan och införskaffa något att sova i inför resandet nästa vecka. Känns sådär att sova i t-shirt och trosor på ett hostel och min pyjamas är på tok för varm. Sen blir det en joggingtur.
 
Jaha då var det helg nu då! Varit ledig idag visserligen, men tillbringat förmiddagen på djursjukhus med hästen. Var ingen fara som tur väl var. Lite smärtstillande några dagar sen ska hon vara fit for fight igen.

Så nu ska jag fira in helgen med en chokladbit och lite kaffe!
 
Svår att få på bild än så länge, men låt mig få presentera vår nyaste familjemedlem Frasse. :love:

20160729_111913.jpg


Synd bara att jag måste åka till stallet nu och möta upp hovslagaren.
 
Ska cykla iväg till Hööks nu. Problemet är bara att cykelvägen jag måste ta dit är samma som jag åkte på innan hunden bet mig i benet, och jag måste passera ca 100 meter från där det hände. Jag är ärligt talat skiträdd. Tänk om dom är ute och rastar den i grönområdet jag ska cykla igenom? Tänk om samma sak händer en gång till?
 
Prova att hämta ut AVI i rumskamratens namn utan ID eller inte . . De brukar ju aldrig kolla av AVI mot ID här ändå. :angel:

(Fick just post, därav tankegången)
 
Ska cykla iväg till Hööks nu. Problemet är bara att cykelvägen jag måste ta dit är samma som jag åkte på innan hunden bet mig i benet, och jag måste passera ca 100 meter från där det hände. Jag är ärligt talat skiträdd. Tänk om dom är ute och rastar den i grönområdet jag ska cykla igenom? Tänk om samma sak händer en gång till?

Usch, hoppas det går bra för dig! :heart
 
Dags att gå upp efter knappt fyra timmars sömn :meh: sovit oroligt dessutom :down: Idag får jag iaf äta tårta. Brorsan fyller år :)
 
Ska cykla iväg till Hööks nu. Problemet är bara att cykelvägen jag måste ta dit är samma som jag åkte på innan hunden bet mig i benet, och jag måste passera ca 100 meter från där det hände. Jag är ärligt talat skiträdd. Tänk om dom är ute och rastar den i grönområdet jag ska cykla igenom? Tänk om samma sak händer en gång till?

Man får lov att hoppas på att hundägaren fick en tankeställare och faktiskt håller sin helt opålitliga hund kopplad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 934
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Liten
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 927
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp