Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma med huvudvärk. Måste dock tvätta eftersom jag inte gjort det sen jul och ska iväg på semester på fredag. Nåja i värsta fall får jag väl stå och spy i vasken i tvättstugan.

Ja jag tömde mitt redan tidigare skrala sparkonto där vid jul :wtf: Och kreditkortet fick användas till mat typ :meh: Du kan inte försöka sälja lite kläder eller liknande på tradera/fb-grupper? Just kläder är det svårt att få så mycket för, men kan ju ge lite. Jag lyckades få in ca 900 kr på tradera nu i Januari, vilket var skönt.
Inga kläder eller grejer alls att avvara, däremot kanske lite småsaker inom häst. ska kolla runt lite extra :)

Inga kläder eller grejer alls att avvara, däremot kanske lite småsaker inom häst. ska kolla runt lite extra :)
Många bäckar små som man brukar säga :) Sålde av ett gäng schabrak i höstas, fick 50-70 kr st (hade säkert kunnat få lite mer men ville bli av med det) och även om det känns som lite så blir det en del om man har mycket "småsaker"

Tycker jag knappt får nått gjort. Inte vart ner på stan för att se om jag kan klippa mig, inte städat och inte fotat nått :down: Röjt undan i lådorna med "bra att ha" och datorrelaterade saker dock. Tömt en låda på skit, mycket som ska kastas.

Hade ju tänkt röja innan idag och bära ut saker som ska till tippen och ställa på altanen.
Men det blåser halv storm och regnar så vi tar det en annan dag.

Försöker samla mod/ork att ta mig iväg och handla.
Första gången själv på....ja, jag minns inte när det var sist. :devil: ångest. Och tröttheten, denna förbannade trötthet som aldrig tycks gå över.

Skulle väl egentligen klara mig till sambon kommer hem, men dels vill jag inte vara beroende av andra, jag vill bli bra igen och kunna göra så basala saker som att handla själv.
Dels har jag dessutom sett ett enkelt recept på vit chokladpannacotta :d som jag vill göra tills han kommer hem.

Plusgrader, grått, blött, slaskigt och ett konstigt ljus ute idag :cautious:

Jag har +10 och tidigare var det solsken men det blåser.
Mina grannar ´tror nog jag börjat med trädgårdsarbetet idag då jag sprungit runt med kratta och skyffel,men dom som har hund vet nog vad jag gjorde :yuck::) ,det som göms i snö kommer upp i tö :turd:

Jag har +10 och tidigare var det solsken men det blåser.
Mina grannar ´tror nog jag börjat med trädgårdsarbetet idag då jag sprungit runt med kratta och skyffel,men dom som har hund vet nog vad jag gjorde :yuck::) ,det som göms i snö kommer upp i tö :turd:
Jag vet precis, jag gjorde samma sak här igår :yuck: :turd:

Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel! :crazy::nailbiting::arghh: Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull :arghh:

Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel! :crazy::nailbiting::arghh: Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull :arghh:
Oj vad otäckt! Hoppas det gick bra ändå.

Äter glass och tittar på Rorri racerbil med förkylda 4åringen :p plusgrader här med, har varkt som mest 9 gr här idag. Tror det ligger runt 6 nu. Hur skönt som helst!

Shit! Hoppas att han inte fått några skador! Bra att han åkte till akuten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
44 693
Senast: Sel
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..