Hemma med huvudvärk. Måste dock tvätta eftersom jag inte gjort det sen jul och ska iväg på semester på fredag. Nåja i värsta fall får jag väl stå och spy i vasken i tvättstugan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga kläder eller grejer alls att avvara, däremot kanske lite småsaker inom häst. ska kolla runt lite extraJa jag tömde mitt redan tidigare skrala sparkonto där vid julOch kreditkortet fick användas till mat typ
Du kan inte försöka sälja lite kläder eller liknande på tradera/fb-grupper? Just kläder är det svårt att få så mycket för, men kan ju ge lite. Jag lyckades få in ca 900 kr på tradera nu i Januari, vilket var skönt.
Många bäckar små som man brukar sägaInga kläder eller grejer alls att avvara, däremot kanske lite småsaker inom häst. ska kolla runt lite extra![]()
Coop men vet inte hur det är med den färdiga utan då är det den man handlar ihop självNågon som vet något företag som levererar matkassar med bara ett par dagars varsel?
Jag skulle vilja ha en nu eller om ett par dagar men det är typ beställning en vecka innan,
Min gårdsplan och infart har förvandlats till en skridskobana![]()
De levererar inte till mitt område.@stjarnhimmel Har du kollat Citygross kasse?
Jag vet precis, jag gjorde samma sak här igårJag har +10 och tidigare var det solsken men det blåser.
Mina grannar ´tror nog jag börjat med trädgårdsarbetet idag då jag sprungit runt med kratta och skyffel,men dom som har hund vet nog vad jag gjorde,det som göms i snö kommer upp i tö
![]()
De levererar inte till mitt område.
Men Coop gjorde. Tyckte det dock inte var jätteroliga maträtter på Coop.
Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel!Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull
![]()
Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel!Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull
![]()
Oj vad otäckt! Hoppas det gick bra ändå.Fy fan, älsklingen ringde precis, han har blivit påkörd av en buss när han var på väg över övergångsställ med cykel!Lät inte som det var några större skador, men han skulle in till sjukhuset för säkerhets skull
![]()
![]()