Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D Jag ska vara på högskola typ vid halv tolv, vi ska träffas i studiegruppen innan. Men jag tror att jag hängde med på din förklaring! Åt det där hållet var jag rätt mycket eftersom jag jobbade ett par år ute på travbanan. :D
Så bra att du hängde med! Svårt att skriva ner ur minnet men har du varit därute kommer det säkert fungera. Lite ombyggt är det med någon rondell extra Lycka till!

Hade spänningshuvudvärk i morse i morse, hade inget annat än muskelavslappnande hemma.
Tänkte jaja det fungerar säkert.....huvudvärken försvann..... men sitter nu på jobbet och är lite halvlullig
Kan bli spännande texter på fakturorna i dag :rofl:

Är det nu jag borde starta en facebookinsamling? "Ge cili guldhästen", med någon snyftig historia och ett swishnummer för att ta emot bidrag?
Eller börja knacka på hos grannarna för att sälja teckningar? Lägga ut mitt förråd på blocket? Sjunga på centralstationen?
Inköpet är som sagt inga problem, men det vore ju inte helt fel att hålla uppe en någorlunda buffertnivå ;)

Är det nu jag borde starta en facebookinsamling? "Ge cili guldhästen", med någon snyftig historia och ett swishnummer för att ta emot bidrag?
Eller börja knacka på hos grannarna för att sälja teckningar? Lägga ut mitt förråd på blocket? Sjunga på centralstationen?
Inköpet är som sagt inga problem, men det vore ju inte helt fel att hålla uppe en någorlunda buffertnivå ;)

Jag säger bara jultidningar! Det är ju säsong för det nu :D Ta med kryckorna så tycker folk synd om dig :up:

Funderar på om man är en jättedålig förälder om jag rakt av skiter i föräldramötet ikväll.
Orkar inte! Dessutom är jag borta en sväng i morgon kväll, har ingen lust att ha barnen hos barnvakt idag också.

Jag säger bara jultidningar! Det är ju säsong för det nu :D Ta med kryckorna så tycker folk synd om dig :up:
Fantastisk idé! Undrar om studenterna i mitt hus vill beställa :rofl:.

Men annars är ju knäckebröd rätt gott! Funkar fint som matlåda i skolan också, eftersom dom inte behöver förvaras kallt.
Nu ska jag fota ett par skor och lägga upp på en salusida (@ainasoja Det var tydligen en häst som behövdes för att skapa motivation till att börja rensa, tänk så enkelt!)

Ligger i sängen, vill inte gå upp o åka till jobbet
Känner hur ångesten kommer krypandes.. En vecka till så är de förhoppningsvis borta :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 185
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 008
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 346
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka