Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra att du hängde med! Svårt att skriva ner ur minnet men har du varit därute kommer det säkert fungera. Lite ombyggt är det med någon rondell extra Lycka till!Jag ska vara på högskola typ vid halv tolv, vi ska träffas i studiegruppen innan. Men jag tror att jag hängde med på din förklaring! Åt det där hållet var jag rätt mycket eftersom jag jobbade ett par år ute på travbanan.
![]()
Äter lite frukost innan jag åker till jobbet.
Ja du har ju nära till Västerås, så om det här slutar i ett köp är det ju nästan obligatoriskt för dig att komma dit.
Ja du har ju nära till Västerås, så om det här slutar i ett köp är det ju nästan obligatoriskt för dig att komma dit.
Är det nu jag borde starta en facebookinsamling? "Ge cili guldhästen", med någon snyftig historia och ett swishnummer för att ta emot bidrag?
Eller börja knacka på hos grannarna för att sälja teckningar? Lägga ut mitt förråd på blocket? Sjunga på centralstationen?
Inköpet är som sagt inga problem, men det vore ju inte helt fel att hålla uppe en någorlunda buffertnivå![]()
Fantastisk idé! Undrar om studenterna i mitt hus vill beställaJag säger bara jultidningar! Det är ju säsong för det nuTa med kryckorna så tycker folk synd om dig
![]()
Solen strålar även denna semesterdag![]()
Här är det... *drumroll*... DIMMA! Vilken överraskning, eller hur?![]()
![]()
Verkligen! Jag kommer upp och säljer till dig i oktober, det känns väl rimligare?@cili: Jag var faktiskt lite chockad när två små flickor var hit och ville sälja igår, det kändes som att det var lite väl tidigt![]()
Verkligen! Jag kommer upp och säljer till dig i oktober, det känns väl rimligare?![]()