Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ramlade just in genom dörren efter en mkt angenäm middag! Nu chillar jag lite i soffan men ska snart sussa, upp tidigt imorgon, har bokat in helkroppsmassage kl 10 imorn! Kommer bli såååå gött!
Gud vad skönt!
Jag såg att de hade sånt här i byhålan. Sjukt billigt mot Sthlm. Så jag tänkte unna mig det lite regelbundet.
Ääälskar massage! Snudd på stört mycket..
Jag vet inte vad jag ska säga.Stopp stopp.
Det där "hoppas" är inget du ska säga eller skriva. Du var likadan på träffen i Svärdsjö. Du bad om ursäkt, eller fällde nån kommentar om huruvida du fick sitta. Ingen kommentar om att något var trevligt. Bara ursäktanden. I alla fall var det vad jag hörde.
Du var där för att du var välkommen. Alltså var de där kommentarerna helt onödiga!
Städa bort sånt där ur huvudet. De är antagligen någon betingad reflex. Men ord är viktiga. Man lurar sig själv. Du stampar på dig själv när du säger sånt. De bygger inte upp dig. De sänker dig.
"Är på besök" jag har sett fram emot det" - kan vara en bättre variant. Kom igen nu!
Ord väger lätt i din situation men satan vilken jobbig sits du har. Jag önskar innerligt att du eller ni kan få hjälp av någon för så här kan ni ju inte ha det. Finns det inte någon enda som kan avlösa dig? Eller att din man kan få hjälp på typ ett rehab ställe så ni andra kan få sova och andas lite. Stor kramVem ska trösta snurris? Hur jag trodde att vi var på väg mot ljuset för att bli slungad rakt ner i allt elände igen, mentalt den här gången. Maken arg och ledsen över allt som drabbar honom, dottern bröt ihop för att pappa bröt ihop och så kom all skolpanik uppe på det och jag vet inte vem som ska ta hand om mig. Jag är helt jävla slut....Jag kan inte åka bort eftersom karln svimmar av lite nu och då och som det blev sist hade det kunnat gå riktigt på tok.
Sen ser jag högen med böcker jag borde börja läsa inför terminsstarten men det får väl gå som det går.![]()
JA!Jag har beslutsångest. Orkar jag få besök?![]()
Vad lutar det åt då??Jag har kollat på bilar. Väldigt mycket att räkna på nu!
Torskfilé ca 160 kr kg. Färsk då.Jag hittade rockfish (farsk, nyfangad i stilla havet) for ungefar $2.53 (ungefar 20 kronor och 50 ore) per halvkilo.Jag vet inte vad farsk fisk kostar i Sverige, men har ar det billigt for en jatte god fisk.
Nu galler bara att fundera ut vad jag ska gora mer an rockfish ... och vad jag ska gora med fisken i fraga.
![]()
Vår familj ska ut på långresa och söker därför fodervärd till katterna under en period om 1836 månader.